Προειδοποιητικό μήνυμα, μέσω του 112, εστάλη στους κατοίκους του Γομοστού στην Πάτρα, έπειτα από μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε σε εργοστάσιο.
Σύμφωνα με το μήνυμα που εστάλη οι κάτοικοι καλούνται να παραμείνουν σε εσωτερικούς χώρους και να κλείσουν τις πόρτες και τα παράθυρα, για τον λόγο ότι οι καπνοί από την φωτιά πλησιάζουν, σιγά-σιγά την περιοχή του Γομοστού.
#Πυρκαγιά σε χώρο εργοστασίου επί της Ε.Ο. Πατρών – Πύργου, στο Γομοστό Αχαΐας. Κινητοποιήθηκαν 30 #πυροσβέστες με 10 οχήματα, καθώς και 2 ειδικά βραχιονοφόρα οχήματα. Συνδρομή από υδροφόρες ΟΤΑ.
— Πυροσβεστικό Σώμα (@pyrosvestiki) April 11, 2025
