Στο δρόμο για τη Φλώρινα, τη γενέτειρα και εκλογική της περιφέρεια, η Πέτη Πέρκα, βουλευτής και Γραμματέας της ΚΟ της Νέας Αριστεράς, βρίσκεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα που σχηματίζουν ουρά χιλιομέτρων πίσω από τα διόδια Πολυμύλου Κοζάνης.
Σε επικοινωνία του Govnews μαζί της, η βουλευτής περιέγραψε την κατάσταση: “Βρίσκομαι σε απόσταση 8 με 10 χιλιόμετρα από το σημείο του τραγικού δυστυχήματος. Αντιληφθήκαμε ότι συμβαίνει κάτι σοβαρό λόγω της ώρας αναμονής και των σειρηνών που ακούσαμε από μακριά. Ενημερωθήκαμε για το τι συμβαίνει μέσα από τα sites. Η αλήθεια είναι ότι η ομίχλη εδώ είναι τόσο πυκνή που δεν υπάρχει καμία ορατότητα, όπως και το κρύο εδώ είναι αρκετό. Αν δεν ταξίδευα με άνθρωπο που είναι καλός οδηγός δεν αποκλείω ότι μπορεί να πέφταμε κι εμείς στο προπορευόμενο όχημα.
Πίσω από εμάς ερχόταν ΕΚΑΒ, το οποίο ξέρει πολύ καλά πώς να κινηθεί. Δεν μπορεί να υπάρξει πρόσβαση στην ουρά, το μποτιλιάρισμα αυτό είναι ατελείωτο. Ο μόνος τρόπος επαφής είναι το απέναντι ρεύμα και μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν διαχωριστικές μπάρες και στηθαίο.
Θα περιμένουμε με υπομονή μέχρι να δοθεί ξανά στην κυκλοφορία το ρεύμα που βρισκόμαστε. Το πραγματικό θέμα είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι νεκροί και τραυματίες”.
