Μια ανείπωτη τραγωδία εκτυλίχθηκε στη λωρίδα e-pass των διοδίων Πολυμύλου στην Εγνατία Οδό, όταν φορτηγό νταλίκα προσέκρουσε σε δύο σταματημένα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους ένας 72χρονος και μια 69χρονη, ζευγάρι Ελλήνων που είχαν έρθει από την Ελβετία για τις διακοπές του Πάσχα.
Δεν κατάλαβε τίποτα, λέει ο οδηγός
Ο 37χρονος Ουκρανός οδηγός του φορτηγού, ο οποίος συνελήφθη και οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα, υποστήριξε πως «δεν είδε και δεν κατάλαβε τίποτα». Οι τοξικολογικές εξετάσεις έδειξαν πως δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ, όμως σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το φορτηγό κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα, παρά την πυκνή ομίχλη που επικρατούσε στην περιοχή.
Ένα απλό σταμάτημα που κατέληξε σε τραγωδία
Όλα ξεκίνησαν όταν το πρώτο ΙΧ σταμάτησε στη λωρίδα e-pass, καθώς η μπάρα δεν σηκώθηκε. Ο οδηγός είχε σύντομη συνομιλία με υπάλληλο των διοδίων. Λίγο μετά, σταμάτησε και το δεύτερο όχημα, με ελβετικές πινακίδες, στο οποίο επέβαινε το ζευγάρι. Ξαφνικά, το φορτηγό έπεσε με δύναμη πάνω στα δύο σταματημένα αυτοκίνητα, προκαλώντας σφοδρή σύγκρουση και φωτιά που είχε τραγική κατάληξη.
Το αυτοκίνητο του ζευγαριού τυλίχθηκε στις φλόγες, με τους δύο ηλικιωμένους να απανθρακώνονται μέσα στο όχημα. Το ζευγάρι είχε φτάσει μόλις την προηγούμενη μέρα στην Ελλάδα και είχε δανειστεί αυτοκίνητο συγγενικού προσώπου.
Νοσηλεύονται οι τραυματίες
Από το τροχαίο τραυματίστηκαν συνολικά πέντε άτομα. Η 26χρονη υπάλληλος των διοδίων και ο οδηγός του πρώτου αυτοκινήτου παραμένουν στο νοσοκομείο Κοζάνης, ενώ στο νοσοκομείο της Βέροιας νοσηλεύεται γυναίκα με κατάγματα, καθώς και ακόμη ένας τραυματίας.
Η αστυνομία συνεχίζει την έρευνα για να διαλευκάνει πλήρως τις συνθήκες του δυστυχήματος.
