Γεμάτα τα πλοία, άδειοι οι δρόμοι – Η Μεγάλη Τετάρτη της εξόδου για τους εκδρομείς του Πάσχα

Η μεγάλη έξοδος του Πάσχα σε πλήρη εξέλιξη
16
Απρίλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το πρώτο μεγάλο κύμα αναχωρήσεων καταγράφηκε σήμερα, με τα πλοία να φεύγουν σχεδόν γεμάτα. Συνολικά πάνω από 34.000 επιβάτες επιβιβάστηκαν σε πλοία από Πειραιά, Ραφήνα και Λαύριο, με προορισμό κυρίως τα νησιά του Αιγαίου.

Από το λιμάνι του Πειραιά πραγματοποιήθηκαν 20 δρομολόγια, μεταφέροντας 22.190 επιβάτες. Από τη Ραφήνα αναχώρησαν 9.800 επιβάτες σε 10 δρομολόγια, ενώ λόγω της αυξημένης ζήτησης, προστέθηκαν τέσσερα επιπλέον δρομολόγια προς Μαρμάρι. Στο Λαύριο, 2.843 επιβάτες επιβιβάστηκαν σε 9 δρομολόγια.

Οι Αρχές βρίσκονται σε ετοιμότητα για τη συνέχεια της εξόδου, που αναμένεται να κορυφωθεί τις επόμενες ημέρες. Έχουν ληφθεί αυξημένα μέτρα ασφαλείας στα λιμάνια για την ομαλή διεξαγωγή της επιβίβασης, ενώ το Λιμενικό Σώμα είναι σε επιφυλακή για την αποφυγή προβλημάτων.

Το φετινό Πάσχα φαίνεται πως θα βρει πολλούς να το γιορτάζουν μακριά από την πόλη, επιλέγοντας για άλλη μια χρονιά τα νησιά ως αγαπημένο προορισμό.

Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια σε Αθήνα και Κηφισιά

Στη σύλληψη μίας 29χρονης, η οποία κατηγορείται ότι αφαιρούσε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ