Νέα στοιχεία ήρθαν στο φως για το θανατηφόρο τροχαίο στα διόδια Πολυμύλου στην Εγνατία Οδό, που στοίχισε τη ζωή σε δύο ανθρώπους.
Βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας της οδού, τα οποία εξέτασαν οι αστυνομικές αρχές, επιβεβαιώνουν ότι το φορτηγό που οδηγούσε ο 38χρονος Ουκρανός έπεσε με ταχύτητα πάνω στα προπορευόμενα οχήματα, χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια ύποπτη κίνηση από τα ΙΧ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα βίντεο δείχνουν πως το πρώτο αυτοκίνητο είχε σταματήσει φυσιολογικά στη μπάρα των διοδίων, η οποία άνοιξε και πέρασε με χαμηλή ταχύτητα. Πίσω του ακολουθούσε το όχημα με το άτυχο ζευγάρι των Ελλήνων από την Ελβετία. Στη συνέχεια, το φορτηγό του 38χρονου εμφανίζεται να κινείται με αυξημένη ταχύτητα και να παρασύρει τα δύο οχήματα.
Αξιοσημείωτο είναι πως κανένα από τα δύο εμπλεκόμενα ΙΧ δεν έκανε όπισθεν, όπως ισχυρίστηκε ο οδηγός του φορτηγού. Η όπισθεν εντοπίζεται μόνο σε ένα άλλο όχημα, το οποίο βρισκόταν μπροστά από το πρώτο αυτοκίνητο.
Η ομίχλη που επικρατούσε στην περιοχή ενδέχεται να έπαιξε ρόλο στο τραγικό συμβάν, ωστόσο για να διαπιστωθεί η ακριβής ταχύτητα του φορτηγού, θα οριστεί πραγματογνώμονας.
Ο 38χρονος οδηγός του φορτηγού, ο οποίος συνελήφθη, αντιμετωπίζει πλέον σοβαρές κατηγορίες: κακουργηματική δίωξη για επικίνδυνη οδήγηση με θανατηφόρα κατάληξη, ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή, καθώς και σωματική βλάβη από αμέλεια.
Ο ίδιος φέρεται να δήλωσε πως λόγω της ομίχλης είδε ξαφνικά ένα όχημα το οποίο του φάνηκε ότι ήταν σταματημένο κάθετα στο οδόστρωμα, γεγονός που τον ανάγκασε να στρίψει απότομα για να το αποφύγει. Όμως, τα ευρήματα από τα βίντεο φαίνεται να διαψεύδουν τους ισχυρισμούς του.
Οι έρευνες συνεχίζονται, ενώ η υπόθεση πλέον λαμβάνει ξεκάθαρα ποινική τροπή.
