Με έναν πρωτότυπο και ευρηματικό τρόπο επέλεξε η Ελληνική Αστυνομία να απευθύνει το φετινό της μήνυμα για την οδική ασφάλεια ενόψει της Πασχαλινής εξόδου.
Μέσα από ένα βίντεο που θυμίζει δελτίο ειδήσεων, η ΕΛ.ΑΣ. καλεί τους οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στους δρόμους, ώστε οι μετακινήσεις προς τα χωριά και τις οικογένειες να γίνουν με ασφάλεια και χωρίς απρόοπτα.
Ο παρουσιαστής του «δελτίου» περιγράφει την αυξημένη κίνηση ενόψει των εορτών και υπενθυμίζει τις βασικές αρχές της υπεύθυνης οδήγησης: χρήση ζώνης ασφαλείας, κράνος για τους μοτοσικλετιστές, αποφυγή χρήσης κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση.
Με συμβολικό τρόπο, το βίντεο δείχνει πως όταν κάποιος φορά το κράνος του ή τη ζώνη, εξαφανίζονται ματωμένα σημάδια από το σώμα του, μια σαφής αναφορά στις συνέπειες των τροχαίων που μπορούν να προληφθούν.
Το μήνυμα καταλήγει με τη φράση: «Αυτό το Πάσχα βάφουμε κόκκινα μόνο τα αβγά», θέλοντας να υπενθυμίσει πως το Πάσχα πρέπει να είναι γιορτή και όχι αφορμή για δυσάρεστες ειδήσεις.
Δείτε αναλυτικά το σύντομο «δελτίο ειδήσεων» της ΕΛ.ΑΣ:
