Μαφιόζικη εκτέλεση για γνωστό πρόσωπο στην Ελληνική Αστυνομία, εμπλεκόμενο με υποθέσεις της Greek Mafia, νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης (24.04.25), έξω από ιατρικό κέντρο στο Χαλάνδρι, σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της περιοχής, την οδό Παπανικολή.
Με βάση τα στοιχεία της ΕΛΑΣ, πρόκειται για συμβόλαιο θανάτου.
Ο Γιώργος Μοσχούρης, γνωστός με το παρατσούκλι “Θαμνάκιας” βρισκόταν έξω από την ιδιωτική κλινική όταν τον προσέγγισε ένα όχημα. Ο ένας από τους δύο επιβάτες τον πυροβόλησε με καλάσνικοφ τουλάχιστον δέκα φορές. Ο άνδρας έπεσε νεκρός και οι δύο δράστες διέφυγαν.
Στο σημείο της εκτέλεσης εντοπίστηκαν πολλοί κάλυκες, ενώ λίγο αργότερα βρέθηκε καμένο όχημα στην περιοχή Πάτημα Χαλανδρίου. Εκτιμάται πως πρόκειται για το αυτοκίνητο διαφυγής των δραστών.
Δείτε φωτογραφία:
Ποιος ήταν ο Γιώργος Μοσχούρης
Το θύμα ήταν γνωστός στο χώρο της νύχτας με το προσωνύμιο «Θαμνάκιας», «Μεγάλος» ή «Τρελός». Τον Δεκέμβριο του 2020, άγνωστοι εκτέλεσαν στην Ηλιούπολη τον 39χρονο «υπαρχηγό» του, γνωστό με τα προσωνύμια «Μαύρος» ή «Γύφτος».
Η αστυνομία εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο ξεκαθαρίσματος λογαριασμών εντός του οργανωμένου εγκλήματος, καθώς ο Μοσχούρης είχε επιβιώσει από δολοφονική απόπειρα το 2020 στη Βούλα, έξω από γνωστό ζαχαροπλαστείο.
Η περιοχή παραμένει αποκλεισμένη, έχουν γίνει κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Χαλάνδρι ενώ οι έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Η ΕΛ.ΑΣ. συλλέγει υλικό από κάμερες ασφαλείας και καταθέσεις μαρτύρων για τη σκιαγράφηση της διαδρομής των εκτελεστών.
Περαστική οδηγός γλίτωσε από θαύμα, αφού σφαίρες τρύπησαν το ΙΧ της.
Δείτε εικόνα από το αυτοκίνητο της οδηγού:
Αυτόπτες μάρτυρες μιλούν για αρκετούς πυροβολισμούς και περιγράφουν ότι αρχικά ακούστηκαν ριπές, μετά σταμάτησαν και μετά ακούστηκε δεύτερη ομοβροντία.
Δείτε το βίντεο:
Ο γιατρός του διαγνωστικού κέντρου αποκάλυψε πως ο Γιώργος Μοσχούρης είχε μόλις βγει από το κτίριο, όπου είχε πάει για εξετάσεις, επειδή έκανε κάποια θεραπεία αισθητικής.
«Από κάτω από το γραφείο μου δηλαδή στην είσοδο του κέντρου συνέβη. Δεν μπορούσαμε να δούμε τίποτα γιατί είναι αδιαφανή τα παράθυρα, απλώς ακούσαμε τους θορύβους, μετά είδαμε από το τζάμι κάτω το πτώμα. Ήταν ένας μεσήλικας μέσα στα αίματα. Από ότι μου είπαν τα κορίτσια της γραμματείας έβγαινε από εξετάσεις που είχε κάνει εδώ στο διαγνωστικό κέντρο. Νομίζω έκανε κάποια θεραπεία αισθητικής. Δεν τον είχα δει εγώ να βγαίνει δεν ξέρω ακριβώς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο γιατρός.
Ενώ για τον τρόπο με τον οποίο έφτασαν οι σφαίρες στην απέναντι μεριά, είπε: «Απ’ ότι συζήτησα και με τους άλλους, υποθέτουμε ότι μπορεί να πυροβόλησε κι αυτός εναντίον αυτών που τον πυροβολούσαν. Μου είπαν ότι βρήκαν ένα όπλο δίπλα του. Αυτά ξέρω δεν ξέρω πάρα πολλά. Οι κοπέλες που ήταν μέσα τρόμαξαν».
