Ενέδρα θανάτου έστησαν έξω από ιδιωτικό ιατρικό κέντρο στο Χαλάνδρι οι εκτελεστές στον Γιώργο Μουσχούρη. Το θύμα γνωστός ως «Θαμνάκιας» δολοφονήθηκε εν ψυχρώ το μεσημέρι της Πέμπτης.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν στη διάθεσή τους οι αστυνομικοί πρόκειται για μια καλοσχεδιασμένη ενέδρα, στην οποία συμμετείχαν τρεις δράστες. Δύο εκ των δραστών άνοιξαν πυρ εναντίον του θύματος, ενώ ο τρίτος είχε τον ρόλο του οδηγού διαφυγής.
Οπλισμένοι με καλάσνικοφ, οι εκτελεστές πλησίασαν το θύμα τη στιγμή που αυτό εξέρχονταν από το ιατρικό κέντρο και τον πυροβόλησαν επανειλημμένα, αδειάζοντας τους γεμιστήρες πάνω στο σώμα του.
Στη σκηνή εντοπίστηκαν πάνω από 40 κάλυκες, γεγονός που καταδεικνύει τη σφοδρότητα της επίθεσης και την οργανωμένη δράση των δραστών.
Η αστυνομία συνεχίζει τις έρευνες για να εντοπίσει τους υπεύθυνους και να αποκαλύψει τα κίνητρα πίσω από αυτή την ενέργεια.
Από θαύμα αποφεύχθηκαν θύματα μεταξύ των περαστικών στην εκτέλεση του Γιώργου Μοσχούρη, καθώς το σημείο όπου πραγματοποιήθηκε η ενέδρα είναι από τα πιο πολυσύχναστα της περιοχής του Χαλανδρίου.
Σημειώνεται ότι το μέγεθος της σφοδρότητας της δολοφονικής επίθεσης στον 55χρονο αποτυπώνεται όχι μόνο από τον αριθμό των πυροβολισμών, αλλά και από τις υλικές ζημιές.
Οι σφαίρες έσπασαν τις τζαμαρίες του διαγνωστικού κέντρου, προκαλώντας ζημιές μέχρι και στον γκισέ της επιχείρησης, ενώ τέσσερα οχήματα που βρίσκονταν στο σημείο φέρουν επίσης σημάδια από τους πυροβολισμούς.
Το δεύτερο όχημα διαφυγής
Αφού οι δράστες διασφάλισαν ότι ο 55χρονος είχε πέσει νεκρός, επιβιβάστηκαν στο όχημα διαφυγής και εξαφανίστηκαν. Το όχημα εντοπίστηκε λίγη ώρα αργότερα, καμένο, στην περιοχή Πάτημα Χαλανδρίου. Από τις έρευνες προκύπτει ότι η διαφυγή τους έγινε με δεύτερο όχημα, το οποίο οδηγούσε συνεργός τους, ο οποίος δεν συμμετείχε στους πυροβολισμούς.
Προς ποιες κατευθύνσεις κοιτάζει η ΕΛ.ΑΣ
Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΕΛ.ΑΣ. εστιάζει τις έρευνές της σε δύο κύριες κατευθύνσεις για την εν ψυχρώ δολοφονία του Γιώργου Μοσχούρη. Ο 55χρονος, φέρεται να είχε πλήρη γνώση ότι βρισκόταν στο στόχαστρο οργανωμένων εγκληματικών κύκλων, καθώς μετά τη δολοφονία του Βαγγέλη Ζαμπούνη στις 14 Ιανουαρίου 2024 στον Νέο Κόσμο, θεωρούσε τον εαυτό του τον επόμενο στόχο.
Επιπλέον, ο Μοσχούρης είχε ήδη επιβιώσει από μια προηγούμενη απόπειρα δολοφονίας στις 27 Ιουλίου 2020, όταν είχε δεχτεί πυρά από καλάσνικοφ σε πάρκινγκ στη λεωφόρο Ευελπίδων, στην περιοχή της Βάρης, με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του.
Κατά τη διάρκεια των ερευνών, η αστυνομία εξετάζει τη πιθανότητα η εκτέλεση να συνδέεται με τις αντιπαλότητες που είχε αναπτύξει τα τελευταία χρόνια με μέλη της Greek Mafia, ενώ δεν αποκλείεται το «συμβόλαιο θανάτου» εις βάρος του να σχετίζεται και με πιθανή εμπλοκή του στο λαθρεμπόριο καπνικών ειδών.
Οι Αρχές επικεντρώνονται στην αναζήτηση οποιουδήποτε στοιχείου που θα μπορούσε να συνδέσει τη δολοφονία του Μοσχούρη με τη δράση μιας εξαιρετικά επικίνδυνης εγκληματικής οργάνωσης, η οποία φέρεται να έχει τον έλεγχο του λαθρεμπορίου καπνικών ειδών.
Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη με τους επικεφαλής να επιχειρούν να συνθέσουν το παζλ ενός εγκλήματος που σφραγίζει με αίμα τον συνεχιζόμενο «πόλεμο» στην ελληνική μαφία.
«Είχαμε Άγιο που δεν υπήρξαν θύματα»
Η υπεύθυνη του ιατρικού κέντρου στο Χαλάνδρι, Εύη Δάγκα, τόνισε ότι την ώρα της δολοφονίας βρίσκονταν μέσα στον χώρο πάνω από 20 άτομα σε όλους τους ορόφους.
«Ήταν απέναντι το θύμα. Οι σφαίρες έφτασαν στο γκισέ, εξυπηρετούσαμε κόσμο. Ευτυχώς, δεν ήταν άνθρωπος εδώ μπροστά. Ευτυχώς, τα κορίτσια που ήταν μπροστά με το που άκουσαν το πρώτο μπαμ φώναξαν “μας πυροβολούν, κρυφτείτε!”. Εάν η κοπέλα δεν γονάτιζε θα την σκότωνε η σφαίρα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Τουλάχιστον 10 με 15 σφαίρες έπεσαν μέσα στο ιατρικό κέντρο, στο γκισέ, τις τηλεοράσεις, ακόμα και στις σκάλες. Κρύφτηκαν όλοι και προσπάθησαν να προστατεύσουν τον κόσμο.
«Είχαμε Άγιο» είπε η κ. Δάγκα δείχνοντας την απόσταση, όχι μεγαλύτερη από 30 μέτρα, από όπου προήλθαν τα πυρά. «Είναι η ώρα που αρκετοί γιατροί εξυπηρετούν, αρκετοί εξεταζόμενοι, προγραμματισμένα ραντεβού και φυσικά η αλλαγή της βάρδιας μεταξύ μας, μεταξύ των συναδέλφων», εξήγησε.
«Είχαμε Άγιο και γιατί απέναντι το ισόγειο ήταν κλειστό γιατί και εκεί θα μπορούσε να χτυπήσει συνάδελφος», σημείωσε η υπεύθυνη.
