Το πρότυπο του μοντέλου της ΔΕΗ για την εξυγίανση και την πρόσληψη προσωπικού από την αγορά με «light» ΑΣΕΠ θέλει να ακολουθήσει η Κυβέρνηση για να δημιουργήσει την επόμενη μέρα των ελληνικών σιδηροδρόμων. Το νομοσχέδιο για τα τρένα, το οποίο θα παρουσιαστεί τη Δευτέρα 28 Απριλίου. έφερε στη δημοσιότητα το Mega και η εκπομπή “Live News”.
Ανάμεσα στις ρυθμίσεις που θα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών για να διασφαλιστεί ότι τα τρένα θα είναι ασφαλή, είναι και αυτή που προβλέπει, επιπλέον, τη συγχώνευση ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΟΣΕ κάτω από την εταιρεία «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος», ενώ θα υπάρχει και ξένος στρατηγικός επενδυτής με διακρατική συμφωνία.
Επιπλέον, θα υπάρξει ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), καθώς και ψηφιακή καταγραφή ενεργειών και παραβάσεων.
Επίσης, θα μπει το σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών ETCS, ενώ πριν το καλοκαίρι, θα δημιουργηθεί ένα ενιαίο σύστημα εντοπισμού τρένων με ακρίβεια 5 εκατοστών που θα το «βλέπουν» όλοι.
Επιπροσθέτως, θα δημιουργηθεί ένα υπερσύγχρονο κέντρο εκπαίδευσης με προσομοιωτές για σταθμάρχες και μηχανοδηγούς.
Ανάμεσα στα υπόλοιπα υπάρχει και η πρόβλεψη για ένα point system για εργαζόμενους, όπου στο πρώτο σφάλμα θα γίνεται απομάκρυνση από τη θέση και επανεκπαίδευση, στο δεύτερο σφάλμα θα γίνεται αυστηρή προειδοποίηση και επανάληψη αυστηρότερης επανεκπαίδευσης ενώ στο τρίτο σφάλμα θα έρχεται η απόλυση.
Ακόμη, θα υπάρξει ένα νέο μοντέλο αξιολόγησης προσωπικού σε συνεργασία με την Πολεμική Αεροπορία. Όλα αυτά αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το 2027.
Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών αναμένεται να ψηφιστεί μέσα στον Μάιο.
Δείτε το βίντεο με όλες τις λεπτομέρειες:
