Ο μακροβιότερος παρουσιαστής της ελληνικής τηλεόρασης, συγκίνησε το κοινό του «Καλημέρα Ελλάδα», τη Δευτέρα το πρωί (28/04/2025), με μια αναδρομή στα 34 χρόνια της εκπομπής.
Ξεκινώντας με το αυθεντικό σήμα του 1992, ο Παπαδάκης μοιράστηκε σκέψεις για την πορεία του και το μέλλον της εκπομπής.
«Όπως αντιληφθήκατε, έχουμε γενέθλια. Μεγαλώσαμε κατά 33-34 χρόνια. 33-34 χρόνια που κάθε πρωί ξεκινάγαμε τη μέρα μας μαζί. Με κάποιους από εσάς μεγαλώσαμε μαζί. Κάποιοι μεγαλώσαμε περισσότερο, κάποιοι λιγότερο», ανέφερε ο παρουσιαστής.
Όσον αφορά την δική του πορεία, τόνισε: «Το σίγουρο είναι ότι εγώ μεγάλωσα και μεγάλωσα αρκετά αλλά παραμένω παιδί στην ψυχή και αυτό οφείλεται στους ανθρώπους που έχω πάντα κοντά μου, όπως η Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου και ο Γιώργος Γρηγοριάδης».
Αν και απέφυγε να αποκαλύψει τα μελλοντικά του σχέδια, ο Γιώργος Παπαδάκης υπογράμμισε τη φυσική ροή της ζωής: «Είμαστε άνθρωποι που έχουμε αρχή, μέση και τέλος αλλά και συνέχεια, γιατί τα όνειρα των ανθρώπων δεν περιορίζονται σε αυτό το χαζοκούτι αλλά είναι εκεί έξω, που εμείς προσπαθήσαμε να υπηρετήσουμε τις ανάγκες του κόσμου».
Ο Τάσος Αρνιακός, συνεργάτης του Παπαδάκη για 18 χρόνια, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για τη συνεργασία τους, τονίζοντας την αξιοπιστία και την αφοσίωση του παρουσιαστή.
Μετά από 34 χρόνια καθημερινής παρουσίας, το «Καλημέρα Ελλάδα» παραμένει ένα από τα πιο αγαπημένα πρωϊνά προγράμματα της ελληνικής τηλεόρασης, με τον Γιώργο Παπαδάκη που ενέπνεε το κοινό του με συνέπεια και πάθος στην ενημέρωση.
