Αποφάσεις αναμένεται να λάβουν συνολικά τα σωματεία των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας για τη συμμετοχή τους στις απεργιακές κινητοποιήσεις της Εργατικής Πρωτομαγιάς .
Σήμερα ανακοινώθηκε ότι τα Λεωφορεία και τα Τρόλεϊ θα κινούνται από τις 9:00 το πρωί έως και τις 21:00 το βράδυ λόγω στάσεων εργασίας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, από την έναρξη της βάρδιας ως τις 9:00 και από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
Η κυκλοφορία θα αποκατασταθεί μετά από τις 10:00 π.μ., με τα οχήματα να ξεκινήσουν να αποσύρονται από τις 20:00 μ.μ. ή και νωρίτερα.
Κανονικά αναμένεται να κινούνται όλη τη μέρα τα λεωφορεία στις περιαστικές γραμμές οι οποίες έχουν παραχωρηθεί από τον ΟΑΣΑ.
Σχετικά με τα υπόλοιπα Μέσα Μεταφοράς αναμένονται αποφάσεις.
Τη συμμετοχή της στις εκδηλώσεις εορτασμού της Εργατικής Πρωτομαγιάς, ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, με πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, η οποία αρχίζει την 00.01 ώρα της 1-5-2025, ημέρα Πέμπτη και λήγει στις 24.00 της ίδιας ημέρας.
