Δένδιας: Ευχαριστώ θερμά όσους ενδιαφέρθηκαν για την υγεία μου, είμαι απολύτως καλά

29
Δεκέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Απολύτως καλά, με δύο αμυχές από την πτώση, δηλώνει πως είναι ο Νίκος Δένδιας, μετά το επεισόδιο ορθοστατικής υπότασης που υπέστη σήμερα το πρωί κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας στην Ιερά Μονή Ξενοφώντος, στο Άγιο Όρος. Με ανάρτησή του στο Twitter, δηλώνει εντυπωσιασμένος από όσα είδε και άκουσε από την πρώτη επίσκεψη υπουργού Εξωτερικών στο Άγιον Όρος τα τελευταία 11 χρόνια και δεσμεύτηκε πως θα επιστρέψει σύντομα.

Επίσης, ευχαρίστησε θερμά όσους ενδιαφέρθηκαν για την υγεία του.

Γαβριήλ Σακελλαρίδης: Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, αν δεν διπλασιαστούν οι οργανικές θέσεις εργασίας

Συνάντηση με τον Σύλλογο Εργαζομένων της Επιθεώρησης Εργασίας πραγματοποίησε…

Δήμος Αθηναίων: Ένας στους τρεις άστεγους βρίσκεται στον δρόμο για περισσότερα από πέντε χρόνια

Το ζήτημα της αστεγίας στην Αθήνα παραμένει ένα σύνθετο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ