Τόνοι απορριμμάτων από το Τζάνειο νοσοκομείο καταλήγουν στην κοίτη του Κηφισού στην περιοχή του Μενιδίου. Όπως είναι αναμενόμενο η κοίτη του ποταμού να έχει φράξει και να έχουν σχηματιστεί τεράστιοι όγκοι σκουπιδιών, με τις εικόνες να είναι σοκαριστικές.
Τα υγειονομικά απορρίμματα από το Τζάνειο μαζί με μπάζα και σκουπίδια όλων των λογιών, βγήκαν από την κοίτη του Κηφισού μετά από την παρέμβαση της εθελοντικής ομάδα «Save your hood». Οι εθελοντές βρήκαν μεταξύ άλλων: χαρτιά με ιατρικές συνταγές, ιατρικές μάσκες, πάνες και ιατρικό υλικό- που χαρακτηρίζεται ως μη επικίνδυνο-, μέχρι και είδη υγιεινής από ανακαίνιση του νοσοκομείου!
Σύμφωνα με π0ληροφορίες της; εκπομπής “Συνδέσεις” στην ΕΡΤ, υπάρχει ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει τη μεταφορά των απορριμμάτων από το Τζάνειο σε κάποιον άλλον χώρο.
Ποιος είναι αυτός που θεώρησε ιδανική λύση να ρίχνει τα σκουπίδια στην κοίτη του Κηφισού στο Μενίδι;
