Από τον Ιανουάριο του 2025 στο νησί της Ιθάκης δεν υπάρχει ούτε ένας παιδίατρος ενώ η Ιθάκη αριθμεί περίπου στα 400 παιδιά. Ο τελευταίος γιατρός που υπηρετούσε στο Κέντρο Υγείας μετατάχθηκε στην Κεφαλλονιά. Προς το παρόν μία ιδιώτης γιατρός , ο παθολόγος και ο καρδιολόγος του Κέντρου Υγείας προσπαθούν να καλύψουν τις ανάγκες. Μάλιστα, όπως είπε ο Δήμαρχος έχουν ήδη μιλήσει με τον Υπουργό Υγείας και αναφέρθηκε και στα κίνητρα για την πρόσκληση ενδιαφέροντος για μόνιμο παιδίατρο.
Δείτε όσα είπε για την κατάσταση ο Δήμαρχος της Ιθάκης στο OPEN:
