Στη θέση τους επέστρεψαν στην Εθνική Πινακοθήκη τα έργα του Χριστόφορου Κατσαδιώτη που είχαν βανδαλιστεί πριν από λίγο καιρό.
Τα έργα του εικαστικού Χριστόφορου Κατσαδιώτη, τα οποία είχαν βανδαλιστεί κατά τη διάρκεια της έκθεσης «Η Σαγήνη του Αλλόκοτου» στην Εθνική Πινακοθήκη από τον βουλευτή Νίκο Παπαδόπουλο πριν από περίπου δύο μήνες –αναστάλθηκε προσωρινά η ιδιότητα μέλους από το κόμμα με απόφαση του προέδρου της Νίκης, Δημήτρη Νατσιού-, επέστρεψαν σήμερα στη θέση τους, όπως άλλωστε είχαν αναφέρει άνθρωποι της Εθνικής Πινακοθήκης.
Η έκθεση συνεχίζεται κανονικά, με αυξημένα μέτρα ασφαλείας τόσο για την προστασία των έργων όσο και για την αποτροπή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον.
Μετά τον βανδαλισμό η διοίκηση της Εθνικής Πινακοθήκης, σε συνεργασία με το Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕ.ΜΕ.Α.) του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, προσχώρησε σε ενίσχυση των μέτρων επιτήρησης, εγκαθιστώντας, εκτός από κάμερες, ειδική προθήκη-πλέξιγκλας για την προστασία των έργων, αλλά και ειδικό λέιζερ το οποίο ενεργοποιεί συναγερμό κάθε φορά που κάποιος επισκέπτης πλησιάσει αρκετά κοντά στα έργα.
Ο βανδαλισμός τους από Παπαδόπουλο
Υπενθυμίζεται ότι στις 10 Μαρτίου ο Νίκος Παπαδόπουλος με τη συνδρομή του συγγραφέα-θεολόγου Διονύση Μακρή επιτέθηκαν σε τέσσερα έργα τέχνης του Χριστόφορου Κατσαδιώτη, με τίτλους: ”Εικόνισμα 1ο”, ”Εικόνισμα 16ο”, ”Εικόνισμα 17ο”, ”Ο Άγιος Χριστόφορος”. Ο βουλευτής και ο συνεργός του απέσπασαν τα έργα βίαια από τον τοίχο και τα πέταξαν στο δάπεδο, με συνέπεια να σπάσουν οι προθήκες τους.
Σημειώνεται ότι τα έργα εκτίθενται στο Μεσοπάτωμα, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενδιάμεσος χώρος», στην έκθεση με τίτλο «Η Σαγήνη του Αλλόκοτου», η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.
