Ο πρόεδρος του Συλλόγου Βορειοηπειρωτών Μπάμπης Καραθάνος στο GovNews: Τη συναυλία στη Χειμάρρα διοργάνωσε πρωτοπαλίκαρο του Ράμα – Έπρεπε να φύγει ο Μάστορας

Ο πρόεδρος του Συλλόγου δίνει τη δική του απάντηση για τη συναυλία του γνωστού τραγουδιστή
5
Μάιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Δε σταματούν οι αντιδράσεις για τη συναυλία που έδωσε ο Χρήστος Μάστορας στη Χειμάρρα στην οποία έδωσε το «παρών» ο πρωθυπουργός της Αλβανίας, Έντι Ράμα.

Η συναυλία διοργανώθηκε από τον Δήμο Χειμάρρας που επικεφαλής είναι ο Βαγγέλης Τάβος, «εκλεκτός» του Αλβανού πρωθυπουργού, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του μετά την φυλάκιση του Φρέντι Μπελέρη.

To Govnews μίλησε με τον Μπάμπη Καραθάνο, πρόεδρο του κεντρικού συλλόγου Βορειοηπειρωτών, ο οποίος ανέφερε τι συνέβη στη συναυλία και τι θα έπρεπε να είχε κάνει ο δημοφιλής τραγουδιστής Χρήστος Μάστορας.

Ποιος διοργάνωσε τη συναυλία;

Ο Δήμαρχος Χειμάρρας, Βαγγέλης Τάβος που είναι πρωτοπαλίκαρο του Έντι Ράμα

Πιστεύετε ότι παγίδευσαν τον Χρήστο Μάστορα;

Ναι, τον παγίδευσαν αλλά θα μπορούσε και εκείνος να είναι λίγο καχύποπτος, μια εβδομάδα πριν τις βουλευτικές εκλογές στην Αλβανία.

Έπρεπε να φύγει ο Μάστορας όταν είδε τον Ράμα;

Βεβαίως. Θα έπρεπε να έχει φύγει όπως έκανε η Δέσποινα Βανδή στη Σμύρνη.

Μιλήσατε με τον Χρήστο Μάστορα;

Δεν έχω μιλήσει μαζί του.

Γνωρίζω ότι ο Χρήστος Μάστορας είναι ένας ευαίσθητος άνθρωπος, πατριώτης και μας έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Δηλώνει θαρραλέα την καταγωγή του και έχει στηρίξει όλα τα αιτήματα των Βορειοηπειρωτών. Τον αγαπάμε και γι’ αυτό στεναχωρηθήκαμε πάρα πολύ για αυτό που έκανε. Αν το είχε κάνει ένας οποιοσδήποτε μεγάλος Έλληνας τραγουδιστής που δεν έχει καμία σχέση με τη Βόρειο Ήπειρο δεν θα υπήρχε κάποιο ζήτημα.

Πιστεύετε ότι πρέπει να δώσει περαιτέρω εξηγήσεις;

Έχει δώσει εξηγήσεις. Ουσιαστικά ο Χρήστος Μάστορας ζήτησε συγγνώμη. «Με είχαν διαβεβαιώσει ότι δεν θα βρισκόταν κανένας πολιτικός αλλά αυτό δεν τηρήθηκε», ανέφερε. Ακόμη είπε ότι δεν θα κάνει συναυλία στην περιοχή.

Πιστεύετε ότι τον αδικεί αυτός ο σάλος που ξέσπασε;

Αυτό που έγινε ήταν βαρύ. Στη Χειμάρρα που είναι μια ελληνική περιοχή και παίζεται μια έδρα στις επόμενες εκλογές, πηγαίνει ο Χρήστος Μάστορας, Έλληνας Βορειοηπειρώτης και κάνει μια συναυλία με κεντρικό ομιλητή τον Έντι Ράμα. Όμως ο Ράμα είναι αυτός που δολοφόνησε τον Κωνσταντίνο Κατσίφα ο οποίος ήταν φίλος με τον Μάστορα και από διπλανό χωριό με εκείνου.

Ο τραγουδιστής είχε καταγγείλει τη δολοφονία του Κατσίφα από το Ράμα και την αστυνομία του. Πώς είναι δυνατόν ένας Έλληνας Βορειοηπειρώτης σε μια κρίσιμη περιοχή, όπως είναι η Χειμάρρα, να πηγαίνει μια εβδομάδα πριν τις εκλογές και να κάνει φιλανθρωπική συναυλία που τα χρήματα θα δοθούν στην Εστία Δρόπολης και στο Παιδιατρικό νοσοκομείο Τιράνων, και να μην καταλαβαίνει ότι αυτό λειτουργεί εκλογικά υπέρ του Ράμα. Αυτό θεωρώ ότι έπρεπε να έχει σκεφτεί ο τραγουδιστής.

Αν ήθελε ο δήμαρχος Χειμάρρας να κάνει μια φιλανθρωπική συναυλία μια εβδομάδα μετά τις εκλογές, δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Όταν όμως αυτό γίνεται μια εβδομάδα πριν τις εκλογές και σε αυτό το πολιτικό κλίμα και με την διεκδικούμενη έδρα της Χειμάρρας, ήταν λάθος. Τον παγίδευσαν, τον κορόιδεψαν, ζήτησε συγγνώμη και εμείς αναγνωρίζουμε το λάθος του. Ο Χρήστος Μάστορας είναι δικός μας άνθρωπος και τον αγαπάμε αλλά μας πλήγωσε που το έκανε αυτός και όχι κάποιος άλλος τραγουδιστής.

Η απάντηση του Χρήστου Μάστορα

Στην ανάρτησή του στο Instagram, ο Χρήστος Μάστορας ανέφερε πως «μετά από πίεση και εγγυήσεις δέχτηκα να παίξω για το άνοιγμα της καλοκαιρινής σεζόν της Χειμάρρας με την προϋπόθεση ότι η αμοιβή μου θα πάει στην Εστία Δρόπολης που το έργο της είναι τεράστιο και συγκινητικό και στο νοσοκομείο Παίδων Τιράνων».

«Μετά λύπης διαπίστωσα ότι οι εγγυήσεις ότι δεν υπάρχει πολιτικό κίνητρο ήταν δολώματα στα οποία σαν χάνος τσίμπησα. Βρέθηκα να εξαπατώμαι και να κατηγορούμαι σε ένα πολιτικό παιχνίδι που χαμένος είναι ο κόσμος για τον οποίο τραγουδώ…», συμπλήρωσε ο τραγουδιστής και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην δώσει ξανά συναυλία στην Αλβανία.

«Μάλλον είναι η πρώτη και τελευταία συναυλία μου επάνω… Το “διαίρει και βασίλευε” το πιο διαχρονικό hit όλων των εποχών», καταλήγει στην ανάρτησή του.

Ολόκληρη η ανάρτηση του Χρήστου Μάστορα:

«Τραγουδάω γιατί είναι το μόνο που ξέρω και μπορώ να κάνω για να προσφέρω έστω και λίγο στους συνανθρώπους μου… Για να απαλύνω τις πληγές του κόσμου, να τον συντροφεύω στα καλά και στα δύσκολα και για να νιώθω ότι ανήκω.

Μετά από πίεση και εγγυήσεις δέχτηκα να παίξω για το άνοιγμα της καλοκαιρινής σεζόν της Χειμάρρας με την προϋπόθεση ότι η αμοιβή μου θα πάει στην Εστία Δρόπολης που το έργο της είναι τεράστιο και συγκινητικό και στο νοσοκομείο Παίδων Τιράνων όπου και νοσηλεύτηκα όταν ήμουν 18 μηνών και οι γιατροί εκεί πάλεψαν με ζήλο να μου σώσουν τη ζωή.

Μετά λύπης διαπίστωσα ότι οι εγγυήσεις ότι δεν υπάρχει πολιτικό κίνητρο ήταν δολώματα στα οποία σαν χάνος τσίμπησα.

Βρέθηκα να εξαπατώμαι και να κατηγορούμαι σε ένα πολιτικό παιχνίδι που χαμένος είναι ο κόσμος για τον οποίο τραγουδώ…

Ευχαριστώ τον κόσμο που ήρθε τελικά και πιστεύω πέρασε καλά χθες γιατί έδωσα ότι είχα πάνω στη σκηνή και την Εστία Δρόπολης που έκανε τα πάντα για να με στηρίξει ψυχολογικά και έμπρακτα με την παρουσία της.

Μάλλον είναι η πρώτη και η τελευταία συναυλία μου επάνω… Το “διαίρει και βασίλευε” το πιο διαχρονικό hit όλων των εποχών».

Τέλος εποχής για το Υπερταμείο: Μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο με περιουσία 12,3 δισ. ευρώ

Μια ουσιαστική αλλαγή αποστολής και στρατηγικού προσανατολισμού με καθαρά…

O Ιταλικός Όμιλος Πληροφορικής MAGGIOLI αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Ελληνικής Εταιρείας COLLECTIVES A.E.

Η Collectives καλωσορίζει τον Ιταλικό όμιλο τεχνολογίας Maggioli στην…

Ο «κρυφός» λογαριασμός που πληρώνει η Βρετανία δέκα χρόνια μετά το Brexit

Ο «λογαριασμός» του Brexit δεν ήταν μια εφάπαξ χρέωση,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ