«Πάμε σε 48ωρη απεργία». Με αυτή τη φράση ο πρόεδρος του Συνδικάτου Ιδιοκτητών Ταξί Αττικής, Θύμιος Λυμπερόπουλος, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 απάντησε στην πρόταση που έκανε ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, που αφορά τη μείωση του κομίστρου των ταξί κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή με σκοπό να ενθαρρυνθούν οι πολίτες που καταναλώνουν αλκοόλ να επιλέγουν το ταξί αντί της οδήγησης.
«Έχουμε πάρει απόφαση και θα πάμε σε 48ωρη απεργία, οπότε την παραπάνω εβδομάδα έχουμε σίγουρα 48ωρη», είπε χαρακτηριστικά ο Θύμιος Λυμπερόπουλος ενώ δήλωσε ότι είναι κατηγορηματικά αρνητικός.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί το είπε, θέλει να επιδοτεί και να προωθεί το αλκοόλ στους νέους; Αν είναι δυνατόν να το λέει ένας υπουργός. Αυτά τα προβλήματα λύνονται με επιδότηση;
Ο κ. Κυρανάκης μέσα σε δύο μήνες αλλοίωσε και πήρε πίσω ό,τι είχαμε επί 9 μήνες φτιάξει με τον κ. Οικονόμου. Εμείς διεκδικήσαμε και συμφωνήσαμε με τον κ. Οικονόμου, για πρώτη φορά μέσα στα έξι χρόνια με τη ΝΔ, γιατί οι υπόλοιποι υφυπουργοί είχαν εχθρική πολιτική εις βάρος των ταξί, υπήρχαν άνεργοι από τις αποφάσεις τους ταξιτζήδες.
Συμφωνήσαμε με τον κ. Οικονόμου και έλυσε ό,τι λάθος παρεμβάσεις είχανε γίνει τα προηγούμενα χρόνια. Διεμήνυσε με τον χειρότερο τρόπο ο κ. Κυρανάκης, χωρίς να έχουμε συναντηθεί, κοροϊδεύοντάς μας επί ένα μήνα κι ενώ έπαιρνα συνεχώς τηλέφωνο και με καθησύχαζε ο διευθυντής του ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει τίποτα από όλα αυτά. Δεν δέχτηκε ούτε να μιλήσουμε. Εγώ ξέρω ότι το Μαξίμου αντέδρασε και είπε ότι εμείς δεν θα επιδοτούμε το αλκοόλ. Ήταν μια κακή, βρώμικη συμπεριφορά του κ. Κυρανάκη. Θέλω συνάντηση με τον Πρωθυπουργό, όπως είχαμε και με τον πατέρα του», κατέληξε.
Κωνσταντίνος Κυρανάκης: “Καλώ σε διάλογο τους οδηγούς ταξί για να σώσουμε ζωές”
Από την πλευρά του ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας το βράδυ της Δευτέρας στο ΟΝΕ επέμεινε ότι «στόχος της κυβέρνησης είναι άνθρωποι που έχουν καταναλώσει αλκοόλ να μην βρίσκονται πίσω από το τιμόνι».
Στο ερώτημα που τέθηκε για το ποιος θα πληρώσει γι’ αυτό, ο κ. Κυρανάκης ανέφερε ότι «υπάρχει και η παράμετρος ότι θα αυξηθούν τα έσοδα από τις ψηφιακές κάμερες. Το ποιος θα πληρώσει και δεν θα πληρώσει θα το δούμε».
«Οφείλουμε να εξετάσουμε τέτοια μέτρα. Καλώ τους οδηγούς ταξί να προσέλθουν στο τραπέζι και να συζητήσουμε για μέτρα που θα σώσουν ζωές» κατέληξε ο κ. Κυρανάκης.
Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του:
