Σε κατάσταση σοκ βρίσκεται ακόμα η τοπική κοινωνία της Λάρισας, με την άγρια δολοφονία της 52χρονης μητέρας από τα χέρια του ίδιου της του 21χρονου γιου.
Η στυγερή δολοφονία, που έχει συγκλονίσει όλη την Ελλάδα, έγινε το πρωί της Δευτέρας (12.05.25) μέσα στο σπίτι της οικογένειας. Ο 21χρονος κατακρεούργησε την 52χρονη μητέρα του, καταφέρνοντάς της μαχαιριές στον λαιμό και στην κοιλιά.
Σύμφωνα με όσα ισχυρίστηκε ο 21χρονος στους αστυνομικούς, σκότωσε την μητέρα του, με την οποία ζούσαν μαζί απ’ όταν είχε χωρίσει με τον σύζυγό της, ύστερα από έναν έντονο καβγά που είχαν νωρίς το πρωί της Δευτέρας. Προσπαθώντας να δικαιολογηθεί, ισχυρίστηκε ότι η μητέρα τον μισούσε και δεν τον ήθελε.
Βίντεο ντοκουμέντο βλέπει το φως της δημοσιότητας σήμερα, που καταγράφει τις τελευταίες κινήσεις του μητροκτόνου. Λίγες μόλις ώρες πριν μαχαιρώσει μέχρι θανάτου τη μητέρα του, είχε επισκεφτεί μία πιτσαρία, που βρίσκεται πολύ κοντά στο σπίτι, όπου ζούσαν και έγινε η δολοφονία. “Φαινόταν, ήρεμος, χαλαρός αλλά και χαμένος”, είπε χαρακτηριστικά ο ιδιοκτήτης του καταστήματος στον ΑΝΤ1.
Δείτε το βίντεο:
