Η μητέρα των δύο παιδιών δεν έπεισε τον εισαγγελέα και τον ανακριτή και οδηγήθηκε στη φυλακή. ΣΕ βάρος της είχε ασκηθεί δίωξη για ενδοοικογενειακή βία, βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη, έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας.
Η διπλή κακοποίηση στη Λάρισα
Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις για την υπόθεση κακοποίησης των δύο παιδιών στη Λάρισα. Τα ευρήματα δείχνουν συστηματική βία και οι καταθέσεις χαρακτηρίστηκαν αντιφατικές.
Το βράδυ του Σαββάτου, 17 Μαΐου, το Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας ειδοποίησε την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων για δύο ανήλικα παιδιά με εμφανή σημάδια κακοποίησης.
Η 32χρονη μητέρα είχε προσέλθει στα επείγοντα με τη 6χρονη κόρη της, η οποία δεν αισθανόταν καλά λόγω παθολογικού προβλήματος.
Κατά την κλινική εξέταση διαπιστώθηκαν εκτεταμένες δερματικές βλάβες στα άνω και κάτω άκρα του κοριτσιού, κάποιες εκ των οποίων έμοιαζαν με εγκαύματα από τσιγάρο. Οι γιατροί αποφάσισαν να εξετάσουν και τον 5χρονο αδελφό της, στον οποίο διαπιστώθηκαν αντίστοιχες βλάβες στα άκρα, στους γλουτούς και στην αυχενική μοίρα. Σοκαριστικό εύρημα αποτέλεσαν τα ζωγραφισμένα με μαρκαδόρο γεννητικά του όργανα και οι γλουτοί του.
Η ιατροδικαστική εξέταση που ακολούθησε κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα τραύματα δεν ήταν όλα πρόσφατα, κάτι που δείχνει συστηματική κακοποίηση, ενώ αποκλείστηκε το ενδεχόμενο σεξουαλικής κακοποίησης. Η 32χρονη μητέρα αρνήθηκε κάθε κατηγορία, υποστηρίζοντας πως τα σημάδια προέρχονται από τσιμπήματα εντόμων. Στη συνέχεια φέρεται να υπέδειξε τον βιολογικό πατέρα των παιδιών ως δράστη. Ο ίδιος αρνείται οποιαδήποτε εμπλοκή και αναμένεται να απολογηθεί τη Δευτέρα.
Αστυνομικές πηγές αναφέρουν πως στο παρελθόν ο πατέρας είχε καταγγείλει τη μητέρα για το αδίκημα της έκθεσης, λέγοντας ότι την ωθούσε στην πορνεία ένας ταξιτζής που τώρα αναζητείται. Ωστόσο, τότε δεν είχαν προκύψει επαρκή στοιχεία και τα παιδιά παρέμειναν μαζί της. Από την πλευρά της, και η 32χρονη είχε καταγγείλει τον πατέρα για ενδοοικογενειακή βία.
Σύμφωνα με το onlarissa που επικοινώνησε με ανθρώπους από την υπεράσπιση του 50χρονου, τόνισαν ότι αναμένουν να παραλάβουν τη δικογραφία του, ώστε να τοποθετηθούν. Σε κάθε περίπτωση όμως ξεκαθάρισαν πως ο 50χρονος αρνείται τις κατηγορίες.
Υπενθυμίζεται ότι ο άνδρας κατηγορείται για την πράξη της σωματικής βλάβης σε βάρος ανηλίκου υπό την έννοια της προκλήσεως έντονου σωματικού ψυχικού πόνου ικανού να επιφέρει σοβαρή ψυχική βλάβη σε βάρος ανηλίκου κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση.
Το ένταλμα σε βάρος του 50χρονου ταξιτζή στο επάγγελμα, ενεργοποιήθηκε από τις δικαστικές αρχές μετά την εξέταση των δύο παιδιών από την παιδοψυχίατρο η οποία μίλησε μαζί τους και ανέφερε πως προκύπτουν επιβαρυντικά στοιχεία μετά από όσα της ανέφεραν τα δύο ανήλικα.
Γύρω στις 12 το μεσημέρι ο 50χρονος, που παραδόθηκε το πρωί έφτασε στο δικαστικό Μέγαρο Λάρισας για να απολογηθεί.
Μαζί με τον 50χρονο κατηγορούνται και οι γονείς των παιδιών, με την 32χρονη μητέρα μετά την απολογία της να οδηγείται στη φυλακή. Ο πατέρας των δύο ανήλικων αναμένεται να απολογηθεί την Δευτέρα.
Η υπόθεση παραμένει υπό διερεύνηση.
Πηγή φωτογραφίας: onlarissa.gr
