Επεισόδιο με πυροβολισμούς σημειώθηκε χθες το μεσημέρι στην Θεσσαλονίκη, όταν σύμφωνα με πληροφορίες, ένα όχημα στο οποίο επέβαιναν ένοπλοι κινήθηκε εναντίον άλλου οχήματος και έπεσαν πυροβολισμοί. Το συμβάν σημειώθηκε στην περιοχή της Θέρμης και την υπόθεση έχουν αναλάβει αστυνομικοί της υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος.  Το σοβαρό επεισόδιο έγινε, γύρω στις 4 το απόγευμα της Τρίτης, όταν τρία άτομα που επέβαιναν σε ασημένιο τζιπ με ξένες πινακίδες σταμάτησαν και πυροβόλησαν το όχημα που επέβαιναν τα στελέχη της ΕΥΠ. Οι δράστες πυροβόλησαν στη μέση του δρόμου και από θαύμα δεν τραυματίστηκαν τα στελέχη της ΕΥΠ ή διερχόμενοι πολίτες.
Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης αναφορικά με το συμβάν χαρακτήρισε «καρκίνωμα για την κοινωνία το οργανωμένο έγκλημα», σημειώνοντας πως «δρα με διάφορους τρόπους, πλήττει στον πυρήνα την ίδια την κοινωνία, τη νομιμότητα και στερεί έσοδα και πόρους από το κράτος».  Όπως ανέφερε, η νέα υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος επιχειρεί «να αντιμετωπίσει το οργανωμένο έγκλημα με τρόπο αποτελεσματικό, συμβάλλει στην εξάρθρωση εγκληματικών οργανώσεων που στερούν από το δημόσιο έσοδα από το δημόσιο και εντέλει από την ίδια την κοινωνία».