Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Καλλιθέας από τον τραγικό θάνατο του 7χρονου κοριτσιού, το οποίο υπέκυψε στα τραύματά της το μεσημέρι της Τρίτης, 27 Μαΐου, μέσα στο σπίτι της νονάς του.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Τ/Σ ΑΝΤ1, το δυστύχημα σημειώθηκε ενώ το παιδί βρισκόταν υπό την επίβλεψη της θείας του. Όπως ανέφερε ο παππούς του κοριτσιού στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» την Τετάρτη, το παιδί κρατούσε ένα κομμάτι χαρτί, το οποίο προσπάθησε να πετάξει στα σκουπίδια, όταν – κάτω από αδιευκρίνιστες ακόμη συνθήκες – τραυματίστηκε σοβαρά.
Οι συνθήκες του δυστυχήματος ερευνώνται, ενώ η οικογένεια του παιδιού είναι συγκλονισμένη από την απώλεια.
Καθώς πλησίαζε τον κάδο, έπεσε πάνω σε τζαμαρία που βρισκόταν στο σημείο, η οποία θρυμματίστηκε, προκαλώντας της βαριά τραύματα και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου και κατέληξε.
Όπως ανέφερε ο παππούς, η τζαμαρία ήταν λεπτή, παλαιού τύπου, όπως αυτές που υπήρχαν σε παλιές πολυκατοικίες, και έσπασε ακαριαία.
Οι δραματικές στιγμές στην Καλλιθέα
«Τι μπάλα να παίξει το παιδάκι; Τίποτα, χαρτάκι έφαγε και πήγε να το πετάξει. Έγινε χαμός. Όχι τι να τρέξει, από εδώ μέχρι εκεί τρία μέτρα ήταν. Τώρα πόση φόρα μπόρεσε να αναπτύξει στα τρία μέτρα; Ήταν λεπτό (το τζάμι) αυτό που είχαν οι πολυκατοικίες οι παλιές. Πήγε να πετάξει το χαρτάκι στον κάδο και πάει και πέφτει πάνω στο τζάμι. Έγινε θρύψαλα το τζάμι, σε δευτερόλεπτα.
Εγώ ήμουν στη δουλειά, δεν ξέρω πότε έγινε, γύρω στις 3μισι με 4 η ώρα. Το παιδί βρισκόταν με τη θεία του, την κόρη μου την άλλη. Πήρε το παιδί από το σχολείο, πήγανε στο σπίτι να φάνε με τη γιαγιά, διάβασε και λένε “πάμε να πιούμε έναν καφέ”», ανέφερε αρχικά ο παππούς της 7χρονης στην Καλλιθέα.
Για το αν το παιδί εκείνη τη στιγμή είχε τις αισθήσεις του, είπε: «Όχι, δυστυχώς. Ούρλιαζε η κόρη μου “άνοιξε τα ματάκια σου, άνοιξε τα ματάκια σου!”… Τι να ανοίξει το παιδί; Ήταν σφαγμένο», ανέφερε χαρακτηριστικά, με τρεμάμενη φωνή, ο παππούς του κοριτσιού, περιγράφοντας τις δραματικές στιγμές που εκτυλίχθηκαν.
Κατέρρευσε η μητέρα στο «Παίδων» – Συνελήφθη η θεία της
Συγκλονιστικές στιγμές εκτυλίχθηκαν στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» όταν η μητέρα της 7χρονης ενημερώθηκε από τους γιατρούς πως το παιδί της δεν τα κατάφερε.
Σύμφωνα με τον Alpha, φώναζε με λυγμούς «Έχασα το παιδί μου!», σκορπίζοντας θλίψη σε όσους βρίσκονταν στο νοσοκομείο.
Το κοριτσάκι μεταφέρθηκε στο «Παίδων» χωρίς σφυγμό και αμέσως οι γιατροί έδωσαν μάχη για να την επαναφέρουν. Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που διήρκεσαν περίπου 40 λεπτά, η 7χρονη υπέκυψε στα τραύματά της.
Για την υπόθεση συνελήφθη η 37χρονη θεία του παιδιού, υπό την επίβλεψη της οποίας βρισκόταν το κορίτσι τη στιγμή του δυστυχήματος. Σε βάρος της έχουν απαγγελθεί κατηγορίες για ανθρωποκτονία από αμέλεια και παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
Οι συνθήκες του δυστυχήματος ερευνώνται από τις Αρχές.
