Κλείνουν οι είσοδοι της Αττικής Οδού προς τα διόδια Κατεχάκη από Άλιμο και από κέντρο Αθήνας μετά το πρόσφατο τροχαίο ατύχημα μετά από εντολή της Τροχαίας.
Το κλείσιμο στην Αττική Οδό είναι προσωρινό, προκειμένου να αποκατασταθούν οι ζημιές που σημειώθηκαν μετά το τροχαίο ατύχημα με το φορτηγό που έγινε το μεσημέρι της Τετάρτης.
Συγκεκριμένα ένα φορτηγό έπεσε πάνω σε ταμπέλες στην περιφερειακή Υμηττού προς την Αττική οδό στο ύψος της Αγίας Παρασκευής. Η κυκλοφορία αυτή τη στιγμή διεξάγεται μόνο από την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας.
Περιφερειακή Υμηττού προσωρινά κλειστή η είσοδος από Κατεχάκη και Λ. Καρέα-Αλίμου.
Παραμένουν οι μεγάλες καθυστερήσεις άνω των 60΄ από Διόδια Κατεχάκη έως Αγ. Παρασκευή. https://t.co/KoiCGxXyom— Attiki Odos Traffic (@aodostraffic) May 28, 2025
Στο σημείο υπάρχει μποτιλιάρισμα και μεγάλες καθυστερήσεις πάνω από 60 λεπτά από τα διόδια Κατεχάκη έως την Αγία Παρασκευή.
Η κυκλοφορία των οχημάτων στη Μεσογείων και στην Κατεχάκη και στα δύο ρεύματα πραγματοποιείται με μεγάλη δυσκολία, ενώ προβλήματα υπάρχουν και στα δύο ρεύματα της Λεωφόρου Κηφισίας, στην Αθηνών – Λαμίας, στην είσοδο από τον κόμβο Καλυφτάκη μέχρι την Αθηνών και στην άνοδο της λεωφόρου Κηφισού.
