Απόπειρα αυτοκτονίας έκανε ο 17χρονος Πολωνός, για τον οποίο αποφασίστηκε χθες η έκδοσή του στη χώρα του για την υπόθεση δολοφονίας της 16χρονης φίλης του, στην πατρίδα του, τον περασμένο Απρίλιο. Ο ανήλικος ζητούσε να μη γίνει η έκδοσή του στη χώρα του, επικαλούμενος απειλές που δέχεται ο ίδιος και η οικογένειά του, αλλά αυτό δεν έγινε δεκτό.
Ο 17χρονος ήταν κρατούμενος στο Τμήμα Μεταγωγών στη Θεσσαλονίκη, μετά τη χθεσινή απόφαση του Συμβουλίου Εφετών. Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, ο 17χρονος έδεσε ένα σεντόνι στα κάγκελα του κελιού του και αποπειράθηκε να βάλει τέλος στη ζωή του.
Αστυνομικοί που εντόπισαν τον 17χρονο προχώρησαν σε ΚΑΡΠΑ για να τον επαναφέρουν και στη συνέχεια ο ανήλικος Πολωνός μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου σε κρίσιμη κατάσταση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάστασή του χαρακτηρίζεται από τους γιατρούς κρίσιμη αλλά σταθερή και θα νοσηλευτεί σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Υπενθυμίζεται ότι το πτώμα της 16χρονης Μάγια βρέθηκε κοντά στο σημείο όπου είχε εντοπιστεί για τελευταία φορά το σήμα του τηλεφώνου της στις 29 Απριλίου. Αυτό που προκαλεί εντύπωση στις Αρχές, είναι πως το κινητό της βρέθηκε σε καλή κατάσταση, παρόλο που εκείνες τις ημέρες έβρεχε στην περιοχή. Ο θάνατος της 16χρονης επήλθε πιθανότατα από τραύμα στο κεφάλι.
