Μάκης Βορίδης: Το δημογραφικό δεν θα λυθεί από το μεταναστευτικό – Δεν μπορεί να είναι λόγος νόμιμης μετανάστευσης η οικονομική δυσχέρεια

“Η εντολή του πρωθυπουργού προτεραιοποιεί τις επιστροφές”
30
Μάιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο νέο νόμο για το μεταναστευτικό και τις αλλαγές που έρχονται σχετικά με την παράνομη μετανάστευση, αναφέρθηκε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Μάκης Βορίδης, μιλώντας στον ΑΝΤ1.

«Το πρόβλημα δεν είναι να τους βρούμε. Από την ΕΛΑΣ έγιναν 75000 συλλήψεις. Από αυτές, έγιναν 5.500 επιστροφές από αυτές οι 2.500 είναι οικειοθελείς επιστροφές κυρίως από γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας με μάλλον πιο πολλές να είναι από την Γεωργία. Από τις υπόλοιπες 2500-3000 ήταν οι περισσότεροι Αλβανοί, επομένως στην πραγματικότητα η επαναπροώθηση είναι ότι πάνε μέχρι την Αλβανία… και είναι ζήτημα αν μιλάμε για 1000 άτομα που απομακρύνθηκαν αναγκαστικά από όλες τις άλλες τρίτες χώρες. Άρα το θέμα δεν είναι ότι δεν υπάρχει σύλληψη, ότι δεν τους ξέρει κάποιος, είναι ότι δεν γυρνάνε», είπε αρχικά ο κ. Βορίδης.

Η εντολή του πρωθυπουργού

Η αιτία που δεν επιστρέφουν, όπως σημείωσε ο υπουργός είναι ότι η διαδικασία της αναγκαστικής απομάκρυνσης είναι εξαιρετικά πολύπλοκη, καθώς η χώρα επιστροφής πρέπει να αποδεχτεί ότι το άτομο που απομακρύνεται είναι πολίτης της.

Σχετικά με τα έγγραφα: «Η εντολή του πρωθυπουργού προτεραιοποιεί τις επιστροφές, με την εντολή αυτή να είναι πλήρως εναρμονισμένη με την εντολή της Ευρώπης σήμερα. Η Ευρώπη καταλαβαίνει το πρόβλημα. Γι’ αυτό και σήμερα συζητάει έναν καινούργιο κανονισμό επιστροφών».

Στο τέλος έκανε σαφές από τη μεριά του ότι  δεν μπορεί να θεωρείται λόγος νόμιμης μετανάστευσης η οικονομική δυσχέρεια, καθώς έτσι θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε εκατομμύρια ανθρώπους.

Δείτε το βίντεο με τη συνέντευξή του:

 

Κυριάκος Μητσοτάκης για Κτηματολόγιο: Μία εκκρεμμότητα 200 ετών έχει επιλυθεί

«Κατ' αρχάς επιτρέψτε μου να ξεκινήσω εκφράζοντας τη μεγάλη…

Θεσσαλονίκη: Παραδόθηκε το πρώτο Urban Micro Forest – Αγγελούδης: Η καλύτερη φροντίδα για τους κατοίκους είναι το πράσινο

Παραδόθηκε επίσημα στους κατοίκους της δυτικής πλευράς της Θεσσαλονίκης…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ