Ο καιρός συνεχίζει να αλλάζει διάθεση τα επόμενα 24ωρα και από τη νέα εβδομάδα αλλάζουν τα πάντα.
Σύμφωνα με τον μετεωρολόγο, Γιώργο Τσατραφύλλια, ένας αφρικανικός αντικυκλώνας κάνει την εμφάνισή του στην περιοχή μας και… στέλνει τον υδράργυρο στους 38 βαθμούς!
Τι προβλέπει στην ανάρτησή του:
«Μετά τις ανοιξιάτικες συνθήκες αστάθειας και δροσιάς που θα επικρατήσουν την Παρασκευή και το Σάββατο, από την Κυριακή 1/6/25 και μετά ο υδράργυρος θα πάρει την ανηφόρα.
Συγκεκριμένα ο Ιόνιος θα ξεκινήσει με άκρως καλοκαιρινές διαθέσεις. Αυτό οφείλεται στις αντικυκλωνικές συνθήκες που θα επικρατήσουν στην ανατολική Μεσόγειο οι οποίες θα ευνοήσουν τη μεταφορά ζέστης από την Αφρική.
Μάλιστα τα θερμόμετρα στις ευπαθείς στη ζέστη περιοχές την επόμενη Τέταρτη-Πέμπτη -Παρασκευή ενδέχεται να προσεγγίσουν τους 37-38 βαθμούς.
Οι περιοχές αυτές είναι η κεντρική Μακεδονία, η Θεσσαλία, η Βοιωτία, η Φθιώτιδα, η Πελοπόννησος.
Η Αττική και η Θεσσαλονίκη θα φλερτάρουν με τους 35-36 βαθμούς. Μπορεί και παραπάνω.
Υ.Γ : -Δεν προβλέπεται αφρικανική σκόνη.
-Δεν γνωρίζω ακόμα τη διάρκεια αυτού του κύματος ενόψει του τριημέρου του Αγ. Πνεύματος.
-Αυξημένος θα είναι ο κίνδυνος πυρκαγιάς την άλλη εβδομάδα.
-Η παραπάνω πρόγνωση θα επικαιροποιείται ανάλογα με την πορεία της θερμής μάζας».
