Προσωρινά κρατούμενοι κρίθηκαν οι δύο από τους επτά κατηγορούμενους που απολογήθηκαν σήμερα (2/6/25) για την υπόθεση του κυκλώματος εικονικών συνταγογραφήσεων, το οποίο φέρεται να λυμαινόταν τον ΕΟΠΥΥ τουλάχιστον από το 2017 και να προκάλεσε ζημιά στον οργανισμό άνω του 1.200.000 ευρώ.
Μετά την απολογία τους, προσωρινά κρατούμενοι κρίθηκαν ένας εκ των εμπλεκόμενων φαρμακοποιών ο οποίος κατά την κατηγορία είχε ηγετικό ρόλο στο κύκλωμα με τις παράνομες συνταγογραφήσεις και ένας εκ των εμπλεκομένων ιατρών ο οποίος φέρεται να κατήγγειλε το κύκλωμα που δρούσε σε βάρος του ΕΟΠΥΥ.
Οι υπόλοιποι πέντε κατηγορούμενοι αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους, υποχρεωτική εμφάνιση στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής τους και κάποιοι εξ αυτών και με χρηματική εγγύηση.
