«Πραγματικά ντροπή. Ελπίζω οι Αρχές να τους ταυτοποιήσουν και να συλληφθούν» δήλωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, σχολιάζοντας τη δολιοφθορά που έγινε στο κτήριο «Πατέρα» στον Ευαγγελισμό, με το ξήλωμα των καλωδίων σε μεγάλο τμήμα του κεντρικού κλιματισμού.
Ο υπουργός Υγείας σε ανάρτησή του, δημοσίευσε φωτογραφίες από το σημείο, ενώ διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα σε δύο ημέρες θα έχει ληφθεί. «Θα τα έχουμε επιδιορθώσει εντός 48 ωρών αλλά για δύο μέρες οι ασθενείς θα ταλαιπωρηθούν», έγραψε.
Ο διοικητής του νοσοκομείου έχει ήδη υποβάλει μήνυση κατά αγνώστων, ενώ κλιμάκιο της ασφάλειας έχει αναλάβει τη διερεύνηση της υπόθεσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η βλάβη είναι πολύ μεγάλη, καθώς το μισό νοσοκομείο έχει μείνει χωρίς κλιματισμό.
Μερικές φωτό από την δολιοφθορά στο κτήριο «Πατέρα» του «Ευαγγελισμού» που έγινε χθες βράδυ. Άγνωστοι ξήλωσαν τα καλώδια του κεντρικού κλιματιστικού προφανώς εν όψει καύσωνα….βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας. Θα τα έχουμε επιδιορθώσει εντός 48 ωρών αλλά για δύο μέρες οι… pic.twitter.com/SNbNLZ2APn
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) June 3, 2025
Αναλυτικά η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη:
«Μερικές φωτό από την δολιοφθορά στο κτήριο «Πατέρα» του «Ευαγγελισμού» που έγινε χθες βράδυ. Άγνωστοι ξήλωσαν τα καλώδια του κεντρικού κλιματιστικού προφανώς εν όψει καύσωνα….βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας. Θα τα έχουμε επιδιορθώσει εντός 48 ωρών αλλά για δύο μέρες οι ασθενείς θα ταλαιπωρηθούν. Τί να πω; Πραγματικά ντροπή. Ελπίζω οι Αρχές να τους ταυτοποιήσουν και να συλληφθούν.»
Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη
Νωρίτερα ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης με ανάρτησή του στο Χ (πρώην Twitter), επιβεβαίωσε το περιστατικό και μίλησε για ενδεχόμενο σαμποτάζ σε βάρος της λειτουργίας του νοσοκομείου
«Άγνωστοι έκοψαν τα καλώδια των κλιματιστικών μονάδων του νοσοκομείου Ευαγγελισμός. Γίνονται ενέργειες αποκατάστασης, κατατέθηκε από τον Διοικητή μήνυση και αναμένεται χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας των μονάδων ψύξης», ανέφερε ο υπουργός.
Άγνωστοι έκοψαν τα καλώδια των κλιματιστικών μονάδων του νοσοκομείου Ευαγγελισμος . Γίνονται ενέργειες αποκατάστασης , κατατέθηκε από τον Διοικητή μήνυση και αναμένεται χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας των μονάδων ψύξης…
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) June 3, 2025
Όπως αναφέρουν πηγές του Υπουργείου Υγείας, η Διοίκηση έχει ήδη δρομολογήσει τις ενέργειες για την άμεση αποκατάσταση του προβλήματος, ωστόσο παραμένει αδιευκρίνιστο πότε θα επιστρέψει η λειτουργία του κλιματισμού στο σύνολο του κτιρίου.
Το κτίριο «Πατέρα» του «Ευαγγελισμού» φιλοξενεί κλινικές και ασθενείς που πλήττονται ιδιαίτερα από τις υψηλές θερμοκρασίες, καθιστώντας την απώλεια ψύξης όχι απλώς τεχνικό, αλλά σοβαρό ζήτημα δημόσιας υγείας.
Ένα, -επίσης σημαντικό- ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί ο έλεγχος και η συντήρηση στα κλιματιστικά έγινε την τελευταία στιγμή, κι ενώ άρχισε ήδη η ζέστη.
Η ΕΛ.ΑΣ. συνεχίζει την προανάκριση για την ταυτοποίηση των δραστών.
