Σε σταθερή αλλά κρίσιμη κατάσταση εξακολουθεί να νοσηλεύεται διασωληνωμένη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας η 62χρονη, στην οποία κατά τη μετάγγισή της στο Τζάνειο Νοσοκομείο τής χορηγήθηκε από νοσηλευτή διαφορετική ομάδα αίματος από τη δική της, με αποτέλεσμα να υποστεί πολλαπλά εγκεφαλικά.
Το περιστατικό, το οποίο ο δικηγόρος της οικογένειας της 62χρονης χαρακτήρισε πρωτοφανές, σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης 4 Ιουνίου όταν και ο νοσηλευτής στο Τζάνειο, της χορήγησε λάθος ομάδα αίματος.
Η γυναίκα έπαθε αιμόλυση και μεταφέρθηκε στην Εντατική, όπου και νοσηλεύεται με πολυοργανική ανεπάρκεια, με τους γιατρούς να καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να την κρατήσουν στη ζωή, καθώς δύσκολα η κατάστασή της αναστρέφεται.
Σημειώνεται πως η οικογένεια της 62χρονης, μόλις ενημερώθηκε από τον διευθυντή του νοσοκομείου για το ιατρικό λάθος, κατέθεσε μήνυση κατά του εμπλεκόμενου νοσηλευτή. Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ) για να αποδοθούν διοικητικές και πειθαρχικές ευθύνες.
Ο νοσηλευτής παραμένει άφαντος, με πληροφορίες του Open να αναφέρουν πως έχει επικοινωνήσει με την οικογένειά του.
«Δεν χρειαζόταν τη μετάγγιση αίματος»
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στην ΕΡΤ ο δικηγόρος της 62χρονης Θανάσης Αλεξόπουλος, έχουν πληγεί βασικά όργανα του σώματός της, σημειώνοντας πως είναι δύσκολο να ξεπεραστεί αυτή η κατάσταση.
Την ίδια στιγμή, δήλωσε πως δεν τηρήθηκαν τα πρωτόκολλα, τα οποία «περιγράφουν λεπτομερώς τις πράξεις που πρέπει να κάνει ο καθένας», κάνοντας γνωστό, μάλιστα, πως δεν χρειαζόταν να γίνει η μετάγγιση αίματος στην 62χρονη.
«Δεν χρειαζόταν τη μετάγγιση. Είχε πάει στην κλινική με ένα πολύ μικρής κλίμακας εγκεφαλικό. Αισθάνθηκε το απόγευμα μία αδιαθεσία και τα παιδιά της τη μετέφεραν στο νοσοκομείο» είπε.
«Τους διαβεβαίωσαν οι γιατροί ότι δεν υπήρχε λόγος να μείνει κάποιος μαζί της, καθώς όπως είπαν θα το αντιμετώπισαν συντηρητικά και θα επέστρεφε στο σπίτι της πάρα πολύ σύντομα» συμπλήρωσε.
Αυτή ήταν η εικόνα που υπήρχε μέχρι το βράδυ που έφυγαν τα παιδιά της από το νοσοκομείο. Στις 05:00 το πρωί τους επικοινώνησαν μαζί τους και τους ενημέρωσαν πως αιφνιδίως η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε και ότι τη μετέφεραν στη ΜΕΘ. Όταν πήγαν στο νοσοκομείο ενημερώθηκαν επί όλων των θεμάτων.
