Επίθεση από αρκούδα δέχτηκαν πριν από λίγο δυο ορειβάτες στο παρθένο δάσος του Φρακτού, στο Παρανέστι Δράμας, με αποτέλεσμα ο ένας σύμφωνα με πληροφορίες να τραυματιστεί ενώ ο δεύτερος, γλίτωσε ανεβαίνοντας σε ένα δέντρο και κατάφερε να καλέσει σε βοήθεια. Σε εξέλιξη για τη διάσωσή τους βρίσκεται επιχείρηση της Πυροσβεστικής ενώ στο σημείο μεταβαίνουν και μέλη της βάσης ετοιμότητας Παρανεστίου του Ο.Φ.Κ.Α.Θ.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες, ο ένας εκ των δύο πεζοπόρων έπεσε σε γκρεμό. Ο δεύτερος πεζοπόρος, με την βοήθεια του σκύλου του κατάφερε να ξεφύγει από την αρκούδα ανεβαίνοντας σε ένα δέντρο, και κάλεσε άμεσα το 112 όπου δήλωσε το συμβάν.

Το σημείο όπου βρίσκονται οι δυο πεζοπόροι και ειδικότερα ο δεύτερος, που φαίνεται πως έχει τραυματιστεί, είναι ιδιαίτερα δυσπρόσιτο. Για την διασωσή τους κινητοποιήθηκαν 19 πυροσβέστες με την Ο.Ο.Ε.Δ. μέλη της 4ης ΕΜΑΚ, 6 οχήματα, εθελοντές, καθώς και Ε/Π του ΕΚΣΕΔ.

Λόγω της μορφολογίας της περιοχής, πυροσβέστες, ΕΜΑΚ και εθελοντές προσπαθούν να προσεγγίσουν την περιοχή του συμβάντος.

Σύμφωνα με όσα είπε ο επικεφαλής του ΟΦΚΑΘ, Χρήστος Ράμος στην τοπική ιστοσελίδα thestival.gr , οι δύο ορειβάτες φαίνεται να πήγαν στη δύσβατη περιοχή για να δουν από κοντά ένα παλαιό μαχητικό αεροπλάνο της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας που είχε καταπέσει πριν 77 χρόνια μέσα στο συγκεκριμένο δάσος.

«Προφανώς αιφνιδιάστηκαν από την αρκούδα και δεν αντέδρασαν σωστά. Από ότι έχω πληροφορηθεί, τον έναν η αρκούδα τον χτύπησε και ο άνθρωπος έπεσε σε μια μεγάλη χαράδρα και ο δεύτερος είναι ανεβασμένος πάνω σε ένα δένδρο» είπε ο κ. Ράμος, προσθέτοντας ότι στο σημείο σπεύδει κλιμάκιο του ΟΦΚΑΘ από τη βάση του Παρανεστίου Δράμας καθώς και Πυροσβέστες.

 

«Η περιοχή είναι δύσβατη και οι εθελοντές μας αλλά και οι πυροσβέστες μπορούν να την προσεγγίσουν μόνο πεζοί. Θα χρειαστούν πάνω από 1,5 ώρα πεζοπορίας για να φτάσουν στο σημείο», είπε ο κ. Ράμος.