Στάθης Αγγελόπουλος: Αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους – Αναβολή για 12 Ιουνίου η δίκη του

Στον τραγουδιστή ασκήθηκε ποινική δίωξη για ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη
10
Ιούνιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε Στάθης Αγγελόπουλος μετά την άσκηση ποινικής δίωξης για το αδίκημα της ενδοοικογενειακής σωματικής βλάβης σε βάρος του από την εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας. Ο κατηγορούμενος, μετά το επεισόδιο με την πρώην σύζυγό του, Μαρία Κουτσαντώνη, είχε παραπεμφθεί να δικαστεί από το αρμόδιο αυτόφωρο δικαστήριο.

Αρνητικός απέναντι στις κατηγορίες περί ενδοοικογενειακής βίας εμφανίστηκε ο Στάθης Αγγελόπουλος, μετά τη σύλληψή του, το απόγευμα της Δευτέρας 9 Ιουνίου, καθώς σημειώθηκε έντονο επεισόδιο ανάμεσα σε εκείνον και στην πρώην σύζυγό του. Όπως υποστήριξε ο τραγουδιστής, δεν διανοήθηκε ποτέ να ασκήσει σωματική βία.

Ο Στάθης Αγγελόπουλος μεταφέρθηκε σήμερα, Τρίτη 10 Ιουνίου στον εισαγγελέα μετά τη σύλληψή του. Σε δηλώσεις που έκανε ο τραγουδιστής στην εκπομπή «Happy Day» εξήγησε αναλυτικά τι συνέβη, όταν επέστρεψε από το Λονδίνο, όπου είχε ταξιδέψει για επαγγελματικούς λόγους και ξαφνικά, όπως υποστήριξε αντίκρισε την πρώην σύζυγό του στο σπίτι του, όπου μένει ο γιος τους.

Ο τραγουδιστής ανέφερε, ότι εκείνος και η πρώην σύζυγός του είχαν μία έντονη συζήτηση, με αποτέλεσμα η γυναίκα να καλέσει την Αστυνομία. Μάλιστα τόνισε, ότι δεν ισχύει η κατηγορία της ενδοοικογενειακή βίας, όπως γράφεται σε ορισμένα μέσα. Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Πρώτα από όλα δεν ισχύει η ενδοοικογενειακή βία, που διάβασα σε sites. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ουδεμία στιγμή πέρασε από το μυαλό μου να σηκώσω χέρι ή να σπρώξω. Πήγα στο σπίτι μου και όχι στης κυρίας Κουτσαντώνη, που φιλοξενώ τον γιο μου κι εκείνος επειδή έλειψα στο Λονδίνο περίπου για δέκα ημέρες, για επαγγελματικές υποχρεώσεις, φιλοξένησε τη μητέρα του.

Ανέβηκα στο σπίτι μου, είχα μια συζήτηση με τη Μαρία, η οποία δημιούργησε μία ένταση και είχαμε έντονους διαλόγους. Δεν έχει γίνει κάτι άλλο. Εκείνη κάλεσε την Αστυνομία και μου έλεγε “θα δεις τι θα γίνεις”. Τσακωθήκαμε, γιατί έλεγα στην πρώην σύζυγό μου να φύγει από το σπίτι μου. Από εκεί ξεκίνησε η όλη ιστορία. Δεν διώκομαι ποινικά από την κυρία Κουτσαντώνη, ούτε εγώ επιθυμώ να τη μηνύσω. Δεν έχει γίνει κάτι. Έχει τελειώσει εκείνη η ιστορία στο τμήμα, αλλά επειδή άλλαξε ο νόμος για την ενδοοικογενειακή βία, θα παραμείνω στο τμήμα και θα πάω το πρωί στα δικαστήρια».

Αναβλήθηκε για τις 12 Ιουνίου η δίκη του Στάθη Αγγελόπουλου στο Αυτόφωρο μετά την ποινική δίωξη που ασκήθηκε σε βάρος του για ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη. Το δικαστήριο ήρε την κράτησή του και του έθεσε τον όρο να μην προσεγγίζει την παθούσα. «Δεν υπήρξε χειροδικία παρά μόνο μια έντονη συζήτηση με την Μαρία όταν ανέβηκα πάνω στο διαμέρισμα της Γλυφάδας», ανάφερε ο Στάθης Αγγελοπουλος βγαίνοντας από τα δικαστήρια.

 

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ