Νοσηλεύονται διασωληνωμένα τα ανήλικα παιδιά στη ΜΕΘ – «Βαριά και άσχημη η πρόγνωση για τα δύο παιδιά» που ανασύρθηκαν από τον Άραχθο

«Τους έκαναν ΚΑΡΠΑ για 50 λεπτά και κατάφεραν να επαναφέρουν την καρδιά τους» ανέφερε ο διευθυντής ΜΕΘ
11
Ιούνιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τιτάνιες ήταν οι προσπάθειες των γιατρών στο νοσοκομείο της Άρτας για να επαναφέρουν τα δύο παιδιά, που ανασύρθηκαν το μεσημέρι από τον ποταμό Άραχθο. Οι γιατροί τους έκαναν ΚΑΡΠΑ για 50 λεπτά και όταν τα παιδιά ανέκτησαν τις αισθήσεις τους, διασωληνώθηκαν και στη συνέχεια μεταφέρθηκαν στη ΜΕΘ παίδων στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας.

«Έγινε μια τεράστια προσπάθεια και από το ιατρικό και από το νοσηλευτικό προσωπικό, με ΚΑΡΠΑ που διήρκεσε 50 λεπτά και κατάφεραν τελικά η καρδιά τους να επανέλθει και να λειτουργήσει. Τα παιδιά είναι διασωληνωμένα, η καρδιά τους λειτουργεί αλλά από εκεί και πέρα η πρόγνωσή τους, το πώς θα εξελιχθεί, είναι βαριά και άσχημη» είπε ο Χριστόδουλος Ναθαναήλ, συντονιστής διευθυντής ΜΕΘ του νοσοκομείου της Άρτας, μιλώντας στον ΑΝΤ1.

 

Η στιγμή της άφιξής τους στην Πάτρα

Οι δύο ανήλικοι μεταφέρθηκαν διασωληνωμένοι με ασθενοφόρα, συνοδεία γιατρών, από το νοσοκομείο της Άρτας, ενώ αστυνομικές δυνάμεις που ήταν σε ετοιμότητα διευκόλυναν την κίνηση των ασθενοφόρων, ώστε να φθάσουν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας χωρίς καμία καθυστέρηση.

Παράλληλα, βρισκόταν σε ετοιμότητα και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της ΜΕΘ παίδων και εφήβων, ώστε να υποδεχθούν τους ανήλικους, ενώ αμέσως μετά την άφιξη των δύο ασθενοφόρων, ο 14χρονος και ο 15χρονος μεταφέρθηκαν στη μονάδα.

 

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

Ανακοίνωση του ΚΚΕ Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ