Σε επαγρύπνηση βρίσκεται η ΕΛ.ΑΣ. μετά την μεγάλη επίθεση που εξαπέλυσε το Ισραήλ σε βάρος του Ιράν την Παρασκευή με τις Αρχές ασφαλείας να αυξάνουν τα μέτρα προστασίας σε ισραηλινούς και ιρανικούς στόχους που βρίσκονται στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
Το Κυβερνητικό Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας (ΚΥΣΕΑ) συνεδρίασε εκτάκτως σήμερα υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, με τα αρμόδια υπουργεία να βρίσκονται σε επιφυλακή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, προτεραιότητα των Αρχών είναι η προστασία των Ελλήνων που βρίσκονται στις εμπόλεμες ζώνες αλλά και η λήψη μέτρων για την προστασία «στόχων» σε ελληνικό έδαφος.
Συγκεκριμένα θα αυξηθούν οι περιπολίες αλλά και ο αριθμός των ατόμων που φυλάσσουν τους χώρους. Επίσης στα σημεία ενδιαφέροντος θα βρίσκονται και άτομα των Αρχών Ασφαλείας με πολιτικά ρούχα.
