Έκρηξη σημειώθηκε στο νεκροτομείο του νοσοκομείου των Σερρών, κατά τη διάρκεια τεχνικών εργασιών.
Σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξε έκρηξη φιάλης προπανίου σε υπόγειο χώρο του κτιρίου με αποτέλεσμα να τραυματιστούν δύο άνθρωποι.
Σύμφωνα με το serres24, οι τραυματίες, ηλικίας 19 και 47 ετών, είναι ψυκτικοί υπάλληλοι του νοσοκομείου που πραγματοποιούσαν εργασίες συγκόλλησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 19χρονος έχει τραυματιστεί στο μάτι και μεταφέρεται σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης ενώ ο 47χρονος έχει τραυματιστεί πιο ελαφρά στα χέρια.
Από την έκρηξη δεν προκλήθηκε φωτιά. ενώ μέχρι στιγμής δεν έχουν διευκρινιστεί τα ακριβή αίτια της.
Στο σημείο έσπευσαν άμεσα Πυροσβεστική και αστυνομία.
