Κ. Κυρανάκης για πιλοτική 24ωρη λειτουργία ΜΜΜ: Θα διορθώσουμε ό,τι δεν λειτούργησε και θα βελτιώσουμε ό,τι πέτυχε

Από τον Σεπτέμβριο, μπορεί να γίνει ο νέος κανόνας: μια Αθήνα που κινείται με ασφάλεια, κάθε Σάββατο, όλη νύχτα
6
Ιούλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, σχολίασε τη χτεσινή πιλοτική 24ωρη λειτουργία του Μετρό, λέγοντας χαρακτηριστικά πως μπορεί στην πρώτη τους εφαρμογή όλα να μην ήταν τέλεια, ωστόσο «τις επόμενες εβδομάδες θα δουλέψουμε πάνω στα λάθη, θα διορθώσουμε ό,τι δεν λειτούργησε και θα βελτιώσουμε ό,τι πέτυχε. Γιατί αν το κάνουμε σωστά, αυτό δεν θα είναι απλώς ένα πιλοτικό μέτρο. Από τον Σεπτέμβριο, μπορεί να γίνει ο νέος κανόνας: μια Αθήνα που κινείται με ασφάλεια, κάθε Σάββατο, όλη νύχτα».

Ο κ. Κυρανάκης δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους εκατοντάδες εργαζομένους σε μετρό, τραμ και λεωφορεία που έκαναν τη δουλειά τους ενώ η πόλη διασκέδαζε. «Με φροντίδα, με επαγγελματισμό, με την ήσυχη αφοσίωση που χρειάζεται κάθε πραγματική αλλαγή».

Η ανάρτηση του κ. Κυρανάκη:

SOS για την υγεία των εργαζομένων: Ευρωπαϊκό «χαστούκι» στην Ελλάδα για τις καρκινογόνες ουσίες

Σοβαρά κενά στα συστήματα πρόληψης, προστασίας και καταγραφής των…

Το Βρετανικό «Ναι» στο Peppol Δικαιώνει την Ελλάδα: Το Ψηφιακό Οικοσύστημα της i-spirit και ο Οραματιστής Νίκος Σπυρόπουλος

Στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, οι αποφάσεις των μεγάλων κρατικών…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ