Θεσσαλονίκη: Κλείνει από αύριο το πρωί το Σέιχ Σου λόγω υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς

Η απαγόρευση θα τεθεί σε ισχύ από τις 7:30 το πρωί της Τετάρτης και για 24 ώρες
8
Ιούλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Απαγόρευση της κυκλοφορίας στο Περιαστικό Δάσος Θεσσαλονίκης, στις δασικές εκτάσεις Ωραιοκάστρου, Θέρμης και στο Δασόκτημα Πανοράματος, λόγω υψηλού κινδύνου εκδήλωσης δασικής πυρκαγιάς, θα τεθεί σε ισχύ από αύριο το πρωί στις 7.30 ως την ίδια ώρα το πρωί της Πέμπτης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Κώστα Γιουτίκα, απαγορεύεται η κυκλοφορία πεζών και κάθε είδους τροχοφόρων:

  • στο τμήμα του περιαστικού δάσους Θεσσαλονίκης (Σέιχ Σου), που περικλείεται από την Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, την επαρχιακή οδό Πεύκων – Ασβεστοχωρίου – Εξοχής και την επαρχιακή οδό Θεσσαλονίκης – Πανοράματος – Χορτιάτη,
  • στη δασική έκταση Ωραιοκάστρου (Δασόκτημα Ωραιοκάστρου),
  • στο Δασόκτημα Πανοραματος (από ΧΔΑ Πλατανάκια μέχρι το Σκοπευτήριο)
  • στη δασική περιοχή Θέρμης και συγκεκριμένα πλησίον του Περιβαλλοντικού Πάρκου και του Δασοκτήματος Ισενλί.

Η σχετική απόφαση ορίζει τα Σημεία Ελέγχου και Απαγόρευσης εισόδου ενώ υπενθυμίζει ότι οι παραβάτες της τιμωρούνται με διοικητικό πρόστιμο τριακοσίων ευρώ.

Θάνος Πλεύρης: Απελαύνεται μετανάστης γιατί με βίντεο καλούσε παράνομους να μεταβούν στο Ναύπλιο

Την ανάκληση της άδειας διαμονής αλλοδαπού και την έναρξη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ