Μετρό: Πότε θα «πιάνουμε» 5G στο κινητό

12
Ιανουάριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ξεκινά το έργο τοποθέτησης εξοπλισμού για την παροχή σήματος κινητής τηλεφωνίας έως και 5ης γενιάς (5G) τόσο στους σταθμούς όσο και στις σήραγγες του Μετρό.

Πρόκειται για ένα έργο που στην πρώτη του φάση -έως και τον Μάρτιο του 2023- σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, θα είναι πιλοτικό με στόχο την εξεύρεση της βέλτιστης τεχνικής λύσης, η οποία στη συνέχεια θα εφαρμοστεί στο σύνολο του δικτύου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ STARTUPPER.GR

Σάρωσε το Ελληνικό η Toyota: Το 1-2 στο Ακρόπολις και το “Μυστικό” Όπλο Υδρογόνου που Έκλεψε την Παράσταση!

Η πρώτη Υπερειδική Διαδρομή που φιλοξενήθηκε χθες 25 Ιουνίου…

Ανατροπή που σώζει σπίτια: Το «κρυφό» πάγωμα επιτοκίων που ρίχνει από σήμερα τις δόσεις στον νόμο Κατσέλη

Η ραγδαία και παρατεταμένη αύξηση των βασικών επιτοκίων από…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ