Ένα ύποπτο σακίδιο το οποίο βρισκόταν σε πεζοδρόμιο στην οδό Ζαΐμη στα Εξάρχεια εντοπίστηκε από περαστικούς οι οποίοι ειδοποίησαν την ΕΛΑΣ.
Στο σημείο σπεύδουν στελέχη των ΤΕΕΜ (Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών), ενώ η ΕΛ.ΑΣ διέκοψε την κυκλοφορία των οχημάτων από το ύψος της οδού Τοσίτσα έως την οδό Στουρνάρη.
Ειδικότερα κλειστή είναι από τις 20:20 η οδός Ζαΐμη στα Εξάρχεια λόγω διενέργειας ελέγχου σε ύποπτο αντικείμενο.
Πρόκειται για ένα μαύρο σακίδιο για το οποίο ειδοποίησαν περίοικοι την ΕΛ.ΑΣ.
