Κορυφώνεται η καλοκαιρινή περίοδος, ενώ συνεχίζεται η μεγάλη έξοδος των αδειούχων. Τα πλοία αναχωρούν γεμάτα από τα λιμάνια.
Οι προορισμοί είναι πολλοί και ο χρόνος περιορισμένος, ενώ, η ζήτηση για εισιτήρια αυξάνεται κατακόρυφα.
Οι δρόμοι πέριξ του λιμανιού του Πειραιά βρίσκονται στο «κόκκινο» από τις πρωινές ώρες, ενώ, αυξημένη είναι η κίνηση και στον Κηφισό αλλά και στις εξόδους του Λεκανοπεδίου.
Μποτιλιάρισμα εντοπίζεται, ακόμη, στο κέντρο της Αθήνας, την Κηφισίας και την Αττική Οδό, ιδιαίτερα στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο.

