Για την πιθανότητα εγκληματικής ενέργειας πίσω από τη φωτιά που ξέσπασε στο σπίτι του Πέτρου Φιλιππίδη μίλησε σήμερα ο δικηγόρος του, Μιχάλης Δημητρακόπουλος. Ο γνωστός ποινικολόγος έκανε λόγο για καθαρή τύχη που ο ηθοποιός είναι ζωντανός, καθώς κοιμόταν όταν ξεκίνησε η πυρκαγιά και τον ξύπνησε έγκαιρα μία γειτόνισσα.
«Νόμιζα ότι μου έκανε μπλακ χιούμορ»
Σε δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1, ο Μιχάλης Δημητρακόπουλος περιέγραψε τα πρώτα λεπτά μετά τη φωτιά:
«Όταν μου έστειλε μήνυμα ο Πέτρος ότι κάηκε το σπίτι του, νόμιζα ότι μου έκανε μπλακ χιούμορ. Ο Πέτρος Φιλιππίδης ήταν στο σαλόνι του, που βλέπει προς την Πατησίων. Η φωτιά ξεκίνησε από το πίσω μέρος του σπιτιού. Αν δεν υπήρχε η γειτόνισσα να του χτυπήσει την πόρτα και να του πει “βγες έξω, έχει πάρει φωτιά το σπίτι σου”, αυτή τη στιγμή δεν θα ήταν στη ζωή».
Σύμφωνα με τον ίδιο, η φωτιά εξαπλώθηκε πολύ γρήγορα και ο ηθοποιός προσπάθησε να τη σβήσει μόνος του, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Ανοικτό το ενδεχόμενο εμπρησμού
Ο δικηγόρος του Πέτρου Φιλιππίδη άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο η φωτιά να προκλήθηκε από εμπρησμό:
«Όταν δεν λειτουργούν επικίνδυνες συσκευές, δεν υπάρχει άλλο άτομο στο σπίτι, και η φωτιά ξεκινά από τον ακάλυπτο, τότε η σκέψη του εμπρησμού είναι πολύ πιθανή. Περιμένουμε το πόρισμα της Πυροσβεστικής».
Ο κ. Δημητρακόπουλος τόνισε με έμφαση:
«Σας λέω ότι ο Πέτρος Φιλιππίδης ζει από θαύμα».
Η πυρκαγιά και η έρευνα
Η φωτιά εκδηλώθηκε τα ξημερώματα στο σπίτι του ηθοποιού, χωρίς – ευτυχώς – να υπάρξει τραυματισμός. Οι πυροσβέστες που έσπευσαν στο σημείο κατάφεραν να περιορίσουν τις φλόγες, ενώ οι ζημιές στο σπίτι είναι σοβαρές.
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα, ενώ το πόρισμα για τα ακριβή αίτια αναμένεται τις επόμενες ημέρες.
