Σύμφωνα με μια πρόχειρη εξέταση του Γιώργου Ντι Λέρνια χθες στο νοσοκομείο Παίδων όπου μεταφέρθηκε το άτυχο κοριτσάκι, πρόκειται για ένα παιδί 2-3 ετών, με μικρότερο βάρος από το σύνηθες για παιδιά της ηλικίας της, προσεγμένο, το οποίο έφερε τραύματα σε διάφορα σημεία του σώματος της. Τα περισσότερα ήταν από την μπροστινή πλευρά, στα γόνατα, τις παλάμες, το κεφάλι. Πρόκειται για τραύματα συμβατά με τους τραυματισμούς, που προκαλεί η τριβή του σώματος στην άμμο. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι μώλωπες και ένα σημάδι από χτύπημα στον ώμο που θεωρήθηκαν, εκ πρώτης όψεως, περίεργα.
Το τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος έχει αναλάβει την διερεύνηση της υπόθεσης, μετά τις πρώτες πρόχειρες εκτιμήσεις του ιατροδικαστή. Η σοβαρότητα της υπόθεσης και κυρίως, η εμπειρία των αστυνομικών του Ανθρωποκτονιών σε τέτοια θέματα, ήταν η αιτία που αφαιρέθηκε η υπόθεση από το Λιμενικό Σώμα, που κανονικά θα διερευνούσε την υπόθεση. Τα αποτελέσματα της Ιατροδικαστικής εξέτασης θα είναι σημαντικά, όμως σε αυτή την φάση, φαίνεται πως προηγείται η ανακάλυψη της ταυτότητας της και ο εντοπισμός των γονιών της.
Είναι εξαιρετικά περίεργο το γεγονός πως κανείς δεν έχει προχωρήσει μέχρι και αυτή τη στιγμή, παραπάνω από ένα 24ωρο μετά την ανάσυρση του από την παραλία της Εδέμ στο Παλαιό Φάληρο, σε καταγγελία εξαφάνισης. Είτε λοιπόν πρόκειται για παιδί παράνομων μεταναστών, είτε οι γονείς του το πέταξαν ηθελημένα στην θάλασσα για να το σκοτώσουν είτε, οι γονείς του βρίσκονται σε κίνδυνο και είναι ανήμποροι να ενημερώσουν τις αρχές. Η περίεργη υπόθεση δεν αποκλείεται εξελιχθεί σε θρίλερ, καθώς εάν δεν υπάρξουν στοιχεία για την ταυτότητα του, θα δοθεί στη δημοσιότητα φωτογραφία της, μήπως και κάποιος την αναγνωρίσει. Ταυτόχρονα θα ενημερωθούν και οι διεθνείς διωκτικές αρχές.
Το χρονικό
Το κοριτσάκι εντοπίστηκε τα ξημερώματα της Κυριακής (27/7) χωρίς τις αισθήσεις του, στην παραλία Έδεμ, στο Παλαιό Φάληρο. Ασθενοφόρο μετέφερε το παιδάκι στο νοσοκομείο «Παίδων Αγία Σοφία», όπου δυστυχώς διαπιστώθηκε ο θάνατος του. Πολίτες που βρίσκονταν στην περιοχή είδαν το παιδί να επιπλέει στη θάλασσα, φορώντας μόνο το μαγιό του. Άμεσα ειδοποίησαν το 112 και στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Η εξέταση που έγινε στο νοσοκομείο «Παίδων Αγία Σοφία» έδειξε ότι το παιδί ήταν ήδη στο νερό 24 ώρες, δηλαδή το παιδί είναι ήδη εξαφανισμένο για δυο εικοσιτετράωρα. Σύμφωνα με την τηλεόραση του Alpha, το παιδί φορούσε ολόσωμο μακρυμάνικο μαγιό προκειμένου να προστατευτεί από τις ακτίνες του ηλίου.
Παλαιό Φάληρο: Η κοιλίτσα του παιδιού ήταν φουσκωμένη
«Ήταν κάτι που δεν ήθελες να πιστέψεις. Το παιδί φορούσε ολόσωμο μαγιό και η κοιλίτσα του ήταν φουσκωμένη. Δυστυχώς είχε καταλήξει», λέει ο 33χρονος που εντόπισε σε παραλία του Παλαιού Φαλήρου πρώτος το περίπου τριών κοριτσάκι και ειδοποίησε άμεσα τις Αρχές. Όπως περιγράφει μιλώντας στον ΣΚΑΪ «το σκέπασαν και λίγο αργότερα το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το μετέφερε στο νοσοκομείο». Ο 33χρονος εξήγησε πως η εικόνα που είχε το κοριτσάκι έδειχνε ότι είχε καταλήξει πρόσφατα. «Φαινόταν πως δεν είχε περάσει πολύς χρόνος από τότε που είχε χαθεί στη θάλασσα. Ήταν κοντά στην ακτή, μόλις δέκα μέτρα από την άμμο». Το Λιμενικό με ανακοίνωση που εξέδωσε ζητά πληροφορίες από οποιοδήποτε πολίτη θα μπορούσε να γνωρίζει οτιδήποτε σχετικό με την ταυτότητα του παιδιού και την οικογένειά του.
Η ανακοίνωση του Λιμενικού:
