Φθιώτιδα: Άνδρας πέθανε από θερμοπληξία μετά από νοσηλεία στη ΜΕΘ

Ο άτυχος άνδρας, αισθάνθηκε δυσφορία και κόπωση το μεσημέρι του Σαββάτου
28
Ιούλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ένας 63χρονος στη Φθιώτιδα πέθανε από θερμοπληξία το μεσημέρι της Κυριακής 27 Ιουλίου καθώς νοσηλευόταν από την προηγούμενη ημέρα στη ΜΕΘ του νοσοκομείο στη Λαμία.

Σύμφωνα με το lamiareport ο άνδρας από την περιοχή του Δήμου Αμφίκλειας – Ελάτειας στη Φθιώτιδα που πέθανε από θερμοπληξία λόγω του παρατεταμένου καύσωνα αισθάνθηκε δυσφορία και κόπωση το μεσημέρι του Σαββάτου και αναζήτησε βοήθεια στο Κέντρο Υγείας Αμφίκλειας.

Το περιστατικό χαρακτηρίστηκε πολύ σοβαρό και ως αναφερόμενη θερμοπληξία διακομίστηκε με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο Λαμίας.

Η κατάστασή του συνέχισε να χειροτερεύει, όμως σύμφωνα πάντα με το lamiarteport δεν υπήρχε ελεύθερο κρεβάτι στη ΜΕΘ πριν το βράδυ του Σαββάτου όταν και εισήχθη τελικά σε πολύ άσχημη κατάσταση στη Μονάδα.

Δυστυχώς η κατάστασή του δεν βελτιώθηκε και το μεσημέρι της Κυριακής άφησε την τελευταία του πνοή από πολυοργανική ανεπάρκεια.

Την Πέμπτη (24/7/25) υπήρξε ακόμη ένα περιστατικό θερμοπληξίας 51χρονου από τη Λαμία, ο οποίος χρειάστηκε να διασωληνωθεί. Η κατάσταση της υγείας του ευτυχώς βελτιώθηκε σημαντικά και νοσηλεύεται πλέον εκτός κινδύνου σε απλή κλίνη.

Σε απλό κρεβάτι της Παθολογικής Κλινικής τέλος νοσηλεύεται μία ακόμη γυναίκα που διακομίστηκε με συμπτώματα θερμοπληξίας το μεσημέρι της Δευτέρας στο Νοσοκομείο Λαμίας, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο η ζωή της.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ