Ένοχοι κρίθηκαν από το Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων της Αθήνας οι επτά κατηγορούμενοι στην υπόθεση απάτης με ευρωπαϊκές επιδοτήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ, οι οποίες είχαν δοθεί παράνομα για εκτάσεις στην περιοχή του Γράμμου.
Απορρίφθηκαν οι ισχυρισμοί περί επιστροφής χρημάτων
Το δικαστήριο καταδίκασε τους κατηγορούμενους για πλημμεληματική απάτη, απορρίπτοντας το βασικό επιχείρημά τους ότι η πράξη τους δεν είναι πλέον αξιόποινη λόγω επιστροφής των χρημάτων στο Δημόσιο. Όπως υποστήριξαν, είχαν επιστρέψει τα παράνομα εισπραχθέντα ποσά, ωστόσο το επιχείρημα δεν έγινε δεκτό.
Ανεπιτυχής επίκληση αρχειοθέτησης άλλης υπόθεσης
Κατά τη διάρκεια της δίκης, ο συνήγορος υπεράσπισης τριών εκ των κατηγορουμένων προσκόμισε πράξη αρχειοθέτησης από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Λάρισας για παρόμοια υπόθεση, υποστηρίζοντας ότι αφορά τα ίδια πραγματικά περιστατικά και ότι είχε μπει στο αρχείο λόγω έλλειψης έγκλησης. Η εισαγγελέας της έδρας, Καλλιόπη Νταγιάντα, ζήτησε την απόρριψη του ισχυρισμού, τονίζοντας ότι δεν υπήρξε ουσιαστική δικαστική αξιολόγηση της υπόθεσης στη Λάρισα, κάτι που έκανε δεκτό και το δικαστήριο.
