Βρέθηκε μόσχευμα για τον 15χρονο που είχε διασωληνωθεί μετά από θερμοπληξία

Το 15χρονο παιδί κρίθηκε απαραίτητο να διακομισθεί σε νοσοκομείο του Τορίνο προκειμένου να υποβληθεί σε μεταμόσχευση ύπατος λόγω του ότι το όργανο είχε υποστεί βαριά βλάβη λόγω της θερμοπληξίας.
30
Ιούλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το θαύμα έγινε και το πολυπόθητο μόσχευμα για τον 15χρονο Δημήτρη βρέθηκε σύμφωνα με τις πληροφορίες.

Ο 15χρονος που υπέστη ζημιά στο ήπαρ του από θερμοπληξία, βρίσκεται αυτή την ώρα (09.20 ώρα ελλαδας) στο χειρουργείο σε κλινική του Τορίνο της Ιταλίας, προκειμένου να γίνει η μεταμόσχευση.

Οι ευχές όλων είναι να πάει καλά η μεταμόσχευση και ο Δημήτρης να γυρίσει πίσω στην Ελλάδα υγιής.

ΟΗΕ: Ηχηρή παρέμβαση της Ελλάδας για το Κυπριακό – Ζητεί την πλήρη εφαρμογή των Ψηφισμάτων 541 και 550

Την ανάγκη για απόλυτο σεβασμό του διεθνούς δικαίου και…

Το Φιάσκο της Αριστερής Συμπαράταξης, το Ρήγμα στη ΝΔ και ο Αφελληνισμός των Ξενοδοχείων

Τετάρτη πρωί, 24 Ιουνίου 2026. Όσο το κυβερνητικό επικοινωνιακό…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ