Ευχάριστα νέα φτάνουν από το Τορίνο για τον 15χρονο Δημήτρη από τα Φάρσαλα, ο οποίος πριν από λίγες ημέρες υπέστη σοβαρή θερμοπληξία κατά τη διάρκεια πεζοπορίας στο Μέτσοβο και υποβλήθηκε σε επείγουσα μεταμόσχευση ήπατος.
Ο νεαρός ασθενής αποσωληνώθηκε, βγήκε από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και πλέον νοσηλεύεται σε θάλαμο.
Οι γιατροί εκφράζουν συγκρατημένη αισιοδοξία για την πορεία του, ενώ η ψυχολογική του κατάσταση κρίνεται σταθερή και ήρεμη.
Από την πεζοπορία στο Μέτσοβο στο χειρουργείο στην Ιταλία
Η περιπέτεια του Δημήτρη ξεκίνησε την περασμένη Πέμπτη όταν υπέστη θερμοπληξία κατά τη διάρκεια πεζοπορίας στο Μέτσοβο. Ο ανήλικος πάσχει από ανιδρωσία, μια σπάνια διαταραχή που τον εμποδίζει να ιδρώνει, καθιστώντας τον εξαιρετικά ευάλωτο στις υψηλές θερμοκρασίες.
Αρχικά μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Μετσόβου και από εκεί διαδοχικά στο νοσοκομείο Ιωαννίνων, στο Πανεπιστημιακό του Ρίου και τελικά στο Τορίνο, με ιπτάμενο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όπου διαγνώστηκε με οξεία ηπατική ανεπάρκεια και κρίθηκε αναγκαία η άμεση μεταμόσχευση.
Στήριξη και ελπίδα για τη μακρά ανάρρωση
Παρά το γεγονός ότι η πορεία ανάρρωσης θα είναι μακρά και απαιτητική, το ιατρικό προσωπικό εμφανίζεται θετικό για την αποκατάσταση της υγείας του Δημήτρη. Όταν επιστρέψει στην Ελλάδα, θα έχει δίπλα του πλήρη ιατρική και ψυχολογική υποστήριξη, ενώ η κινητοποίηση των αρμόδιων φορέων και η άμεση διακομιδή του στο εξωτερικό συνέβαλαν καθοριστικά στη διάσωσή του.
