Βορίδης: Πήγα στην κηδεία του τέως βασιλιά γιατί με κάλεσαν

17
Ιανουάριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Παρευρέθηκα στην κηδεία του τέως βασιλιά, διότι με προσκάλεσαν, δεν εκπροσωπούσα την κυβέρνηση», ξεκαθάρισε ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης, μιλώντας στον ΑΝΤ1.

Ο υπουργός Εσωτερικών, υπογράμμισε ότι οι τίτλοι ευγενείας δεν αναγνωρίζονται από το ελληνικό Σύνταγμα, ωστόσο «εφόσον αναγνωρίζονται από τις ξένες αρχές, οφείλουμε να το σεβαστούμε».

«Γιατί μας απασχολεί τόσο πολύ το ζήτημα των προσφωνήσεων, έχουμε κάτι να φοβηθούμε… Ανησυχείτε μήπως δημιουργηθούν παλάτια;», είπε. Στη συνέχει ο Μάκης Βορίδης ανέφερε ότι «δεν γινόταν να μην εκπροσωπηθεί η ελληνική κυβέρνηση, δεδομένου του αξιώματος που κάποτε κατείχε ο τέως βασιλιάς», ενώ «η έννοια της ιδιωτικότητας συνάγεται διότι επιλέχθηκαν συγκεκριμένες ενέργειες για την τελετή».

«Φτάνουμε να συζητάμε παράλογα πράγματα εξαιτίας των εμμονών της Αριστεράς. Η γελοιότητα και ο παραλογισμός της, αντί να κάνει μια θεμιτή ιστορική συζήτηση, είναι ότι συνδέει τη βασιλεία με τη συγκεκριμένη τελετή», υπογράμμισε.

Ο υπουργός αναφερόμενος στο ζήτημα της απαγόρευσης της υποψηφιότητας του Ηλία Κασιδιάρη για τις επερχόμενες εκλογές, τόνισε ότι «ένα μέλος εγκληματικής οργάνωσης δεν μπορεί να υποδύεται τον αρχηγό».

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ