Συλλήψεις του προσωπικού καθαριότητας στη  Μήλο – Καταγγελίες και αντιδράσεις

14
Αύγουστος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η δημοτική αρχή της Μήλου κάνει λόγο για προμελετημένη παράλυση της υπηρεσίας καθαριότητας εν μέσω τουριστικής περιόδου, μετά τη σύλληψη και προσωρινή κράτηση όλων των εργαζομένων της.

Μαζικές συλλήψεις στη νύχτα

Στη Μήλο, έντονη αναστάτωση προκάλεσε η σύλληψη, το βράδυ της Τρίτης, ολόκληρου του προσωπικού καθαριότητας του Δήμου – συνολικά 16 εργαζομένων – καθώς και η ακινητοποίηση του στόλου των απορριμματοφόρων. Σύμφωνα με τοπικές πηγές, η επέμβαση των αρχών έγινε έπειτα από καταγγελία ότι οι εργαζόμενοι αποθέτουν απορρίμματα σε χωματερή χωρίς την απαιτούμενη άδεια, παρά το γεγονός ότι, όπως υποστηρίζει ο Δήμος, ο χώρος χρησιμοποιείται κατόπιν οδηγιών της δημοτικής αρχής.

Στο αυτόφωρο η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Μήλου (PHOTOS) - Μηλέικα Νέα

Κράτηση και μεταγωγή

Οι συλληφθέντες κρατήθηκαν για αρκετές ώρες και στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι, με εξαίρεση τον οδηγό ενός μικρού απορριμματοφόρου και δύο συμβασιούχες. Οι τρεις μεταφέρθηκαν το πρωί της Τετάρτης στη Σύρο, συνοδευόμενοι από τον δήμαρχο και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο. Ο οδηγός χρειάστηκε μάλιστα να νοσηλευτεί στο Κέντρο Υγείας Μήλου λόγω προβλήματος υγείας.

Αντίδραση του Δήμου

Με σκληρή ανακοίνωση, η δημοτική αρχή της Μήλου χαρακτήρισε το περιστατικό «στοχευμένη και ανυπόστατη καταγγελία» που έχει στόχο να πλήξει καίρια την υπηρεσία καθαριότητας. Ο Δήμος μιλά για «προμελετημένη παράλυση» της λειτουργίας του νησιού, τονίζοντας ότι η ενέργεια αυτή υπονομεύει όχι μόνο τη δημοτική αρχή, αλλά και τη δημόσια υγεία, την εικόνα και την οικονομία της Μήλου, στην αιχμή της τουριστικής περιόδου.
Η ανακοίνωση καταλήγει με κάλεσμα για άμεση παρέμβαση της Πολιτείας και προειδοποίηση ότι «η Μήλος δεν θα γίνει πεδίο ξεκαθαρίσματος μικροπολιτικών λογαριασμών».

Ολόκληρη η  ανακοίνωση του Δήμου 

Η Μήλος σήμερα βιώνει προμελετημένη παράλυση της Υπηρεσίας Καθαριότητας.

Μετά από στοχευμένη και ανυπόστατη καταγγελία, το σύνολο του προσωπικού Καθαριότητας και ολόκληρος ο στόλος απορριμματοφόρων του Δήμου κρατούνται, αφήνοντας το νησί χωρίς δυνατότητα αποκομιδής απορριμμάτων.

Δεν πρόκειται για απλή παρεξήγηση.

Δεν πρόκειται για «τεχνικό πρόβλημα» ή τυχαίο περιστατικό, αλλά για ευθεία υπονόμευση των καθημερινών αγώνων μας για ένα καλύτερο νησί.

Επέλεξαν να “χτυπήσουν” την καρδιά των υπηρεσιών μας, σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό διάστημα.

Η πράξη αυτή δεν στρέφεται μόνο κατά της Δημοτικής Αρχής – στρέφεται κατά ολόκληρης της Μήλου, των κατοίκων και των επισκεπτών, στην αιχμή της τουριστικής περιόδου, εις βάρος της δημόσιας υγείας, της εικόνας και της οικονομίας ΤΗΣ ΜΗΛΟΥ ΜΑΣ!

Απαιτούμε άμεση παρέμβαση από την Πολιτεία και την Κυβέρνηση.

Η λειτουργία της Υπηρεσίας Καθαριότητας πρέπει να αποκατασταθεί ΤΩΡΑ.

Η Μήλος δεν θα γίνει το πεδίο ξεκαθαρίσματος μικροπολιτικών λογαριασμών.

Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι προσβολή για κάθε κάτοικο και κάθε επισκέπτη.

Το νησί μας αξίζει προστασία – και την απαιτούμε εδώ και τώρα.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ