Μετά από χρόνια κλεισίματος και μήνες εντατικών εργασιών, η Λεωφόρος Βασιλίσσης Όλγας στο κέντρο της Αθήνας επιστρέφει στην κυκλοφορία των ΙΧ, με στόχο να αποσυμφορήσει το κέντρο, να βελτιώσει τη ροή των οχημάτων και να αναβαθμίσει τον δημόσιο χώρο.
Ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας ανακοίνωσε ότι η κίνηση των οχημάτων θα συνδυάζεται με άνετη πρόσβαση σε σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος, δημιουργία νέων χώρων πρασίνου και πεζοδρομήσεων που ενώνουν τον αστικό ιστό με μνημεία όπως το Ζάππειο και οι Στύλοι του Ολυμπίου Διός.
Το έργο, που συνεχίζεται ακόμη και τον Δεκαπενταύγουστο, αναμένεται να ολοκληρωθεί πλήρως το συντομότερο δυνατό, καθιστώντας τη Βασιλίσσης Όλγας έναν δρόμο που «ενώνει την πόλη και αναδεικνύει την Αθήνα που θέλουμε».
