Η Βασιλίσσης Όλγας επιστρέφει στην κυκλοφορία των ΙΧ: Στόχος η αποσυμφόρηση του κέντρου

14
Αύγουστος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μετά από χρόνια κλεισίματος και μήνες εντατικών εργασιών, η Λεωφόρος Βασιλίσσης Όλγας στο κέντρο της Αθήνας επιστρέφει στην κυκλοφορία των ΙΧ, με στόχο να αποσυμφορήσει το κέντρο, να βελτιώσει τη ροή των οχημάτων και να αναβαθμίσει τον δημόσιο χώρο.

Ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας ανακοίνωσε ότι η κίνηση των οχημάτων θα συνδυάζεται με άνετη πρόσβαση σε σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος, δημιουργία νέων χώρων πρασίνου και πεζοδρομήσεων που ενώνουν τον αστικό ιστό με μνημεία όπως το Ζάππειο και οι Στύλοι του Ολυμπίου Διός.

Τέλος του καλοκαιριού «ανοίγει» η Βασ. Ολγας - ΤΑ ΝΕΑ

Το έργο, που συνεχίζεται ακόμη και τον Δεκαπενταύγουστο, αναμένεται να ολοκληρωθεί πλήρως το συντομότερο δυνατό, καθιστώντας τη Βασιλίσσης Όλγας έναν δρόμο που «ενώνει την πόλη και αναδεικνύει την Αθήνα που θέλουμε».

 

 

Μουντιάλ 2026: Φωτιά στο Αίγυπτος–Ιράν – Η FIFA επιτρέπει τις σημαίες Pride στο γήπεδο

Μια απόφαση που αναμένεται να προκαλέσει έντονες συζητήσεις και…

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ