Συγκίνηση προκάλεσε η 14χρονη από την Κεφαλονιά, η οποία, λίγες ώρες μετά την αποσωλήνωσή της στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών, ζήτησε από τους γιατρούς και τους νοσηλευτές της ΜΕΘ Παίδων να τους αγκαλιάσει, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη της για την υπεράνθρωπη προσπάθεια που της έσωσε τη ζωή.
Μια στιγμή που δύσκολα θα ξεχάσουν οι γιατροί και οι νοσηλευτές της ΜΕΘ Παίδων στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών εκτυλίχθηκε όταν η 14χρονη από την Κεφαλονιά, λίγες ώρες μετά την αποσωλήνωσή της, άνοιξε τα μάτια και ψιθύρισε: «Θέλω να σας αγκαλιάσω». Ήταν η δική της, απλή αλλά αφοπλιστική, έκφραση ευγνωμοσύνης σε εκείνους που πάλεψαν μέρα και νύχτα για να κρατηθεί στη ζωή.
Η περιπέτεια της υγείας και η εσπευσμένη διακομιδή
Το απόγευμα της Δευτέρας 4 Αυγούστου, η υγεία της 14χρονης επιδεινώθηκε ξαφνικά, με σοβαρή αναπνευστική δυσχέρεια που κινητοποίησε άμεσα τις υγειονομικές αρχές. Η μεταφορά της έγινε με ελικόπτερο από την Κεφαλονιά, το οποίο προσγειώθηκε στον Άραξο. Από εκεί, με κινητή μονάδα του ΕΚΑΒ, μεταφέρθηκε αρχικά στο Καραμανδάνειο όπου διασωληνώθηκε, και στη συνέχεια στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών.
Η διάγνωση και η άμεση ανταπόκριση
Σύμφωνα με τις ιατρικές πληροφορίες, η ομάδα των γιατρών εντόπισε γρήγορα την αιτία του σοβαρού προβλήματος, προχωρώντας σε στοχευμένη θεραπεία. Ο οργανισμός της 14χρονης αντέδρασε θετικά, οδηγώντας στην αποσωλήνωση και στην εντυπωσιακή βελτίωση της κατάστασής της.
Η στιγμή που δεν θα ξεχάσει κανείς
Μόλις άνοιξε τα μάτια της και συνειδητοποίησε ότι μπορούσε να αναπνεύσει χωρίς μηχανική υποστήριξη, η 14χρονη κοίταξε τους γιατρούς και τους νοσηλευτές και είπε: «Θέλω να σας αγκαλιάσω». Οι γιατροί και οι νοσηλευτές χαμογέλασαν, κάποιοι λύγισαν, όλοι όμως ένιωσαν πως αυτή η αγκαλιά ήταν το μεγαλύτερο «ευχαριστώ» που θα μπορούσαν να λάβουν.
Η υπεράνθρωπη προσπάθεια των υγειονομικών
Στην επιχείρηση διάσωσης συμμετείχαν συνολικά 14 υγειονομικοί, ανάμεσά τους τέσσερις παιδίατροι, δύο αναισθησιολόγοι, δύο νοσηλεύτριες χειρουργείου, ακτινολόγος, χειριστής μαγνητικού τομογράφου που προσήλθε εκτός βάρδιας και εντατικολόγος. Τον συντονισμό είχαν ο παιδίατρος Αθανάσιος Φίλιας και ο διευθυντής της ΜΕΘ Παίδων, Ανδρέας Ηλιάδης.
Υπό στενή παρακολούθηση
Παρά τη βελτίωση, η 14χρονη παραμένει υπό στενή ιατρική παρακολούθηση, προκειμένου να διασφαλιστεί η πλήρης ανάρρωσή της. Οι γιατροί εκφράζουν αισιοδοξία, ωστόσο συνεχίζουν με προσοχή τη θεραπευτική διαδικασία.
