Μία καλά οργανωμένη εγκληματική ομάδα που είχε βάλει στο στόχαστρο ηλικιωμένους, εξαρθρώθηκε από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ελληνικού-Αργυρούπολης. Οι αστυνομικοί, αξιοποιώντας πληροφορίες και με συντονισμένη επιχείρηση, συνέλαβαν το πρωί της 10ης Αυγούστου 2025 στο Κερατσίνι δύο άτομα, ηλικίας 24 ετών, την ώρα που κινούνταν με επιχειρησιακό όχημα.
Ο τρόπος δράσης της συμμορίας
Σύμφωνα με την προανακριτική έρευνα, οι κατηγορούμενοι είχαν συγκροτήσει από τον Ιούλιο του 2025 εγκληματική ομάδα με στόχο την τέλεση απατών. Τα μέλη της, εναλλάσσοντας ρόλους, τηλεφωνούσαν σε ηλικιωμένους κυρίως πρωινές και μεσημεριανές ώρες, παριστάνοντας τους λογιστές. Με το πρόσχημα οφειλών προς την εφορία ή της αποφυγής προστίμων, ζητούσαν από τα θύματα να παραδώσουν χρυσαφικά και χρήματα «για εκτίμηση».
Στη συνέχεια, συνεργός τους, με καλυμμένα χαρακτηριστικά, εμφανιζόταν στις οικίες των θυμάτων οδηγώντας όχημα μισθωμένο από εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων και παραλάμβανε τα τιμαλφή και τα μετρητά.
Τα ευρήματα των Αρχών
Κατά τις έρευνες που ακολούθησαν στην κατοχή τους και στις οικίες τους, οι αστυνομικοί εντόπισαν και κατάσχεσαν:
-
ζευγάρι γυαλιών ηλίου, χειρουργική μάσκα και ρούχα που είχαν χρησιμοποιηθεί στις απάτες,
-
δύο επιχειρησιακά κινητά τηλέφωνα,
-
μικροποσότητα κάνναβης,
-
φαρμακευτικά δισκία.
Μέχρι στιγμής έχουν εξιχνιαστεί επτά περιπτώσεις απάτης σε Αργυρούπολη, Γλυφάδα, Βριλήσσια, Αχαρνές, Μαρούσι και Πειραιά, με τους αστυνομικούς να εξετάζουν και άλλες.
Στο παρελθόν είχαν απασχολήσει ξανά τις Αρχές
Οι δύο συλληφθέντες δεν ήταν άγνωστοι στις Αρχές, καθώς είχαν απασχολήσει και στο παρελθόν για παρόμοια αδικήματα. Αυτή τη φορά οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται για να διαπιστωθεί το εύρος της δράσης τους και η εμπλοκή τυχόν άλλων συνεργών.
