Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Τρίτης 19 Αυγούστου στα Αραχωβίτικα Πάτρας, όταν μια μεγάλη μουριά έπεσε μέσα σε αυλή σπιτιού και καταπλάκωσε δύο άτομα, προκαλώντας αναστάτωση στην περιοχή.
Oι περίοικοι που άκουσαν τον δυνατό θόρυβο έσπευσαν άμεσα στο σημείο. Με συντονισμένες προσπάθειες και τη βοήθεια περισσότερων κατοίκων της γειτονιάς κατάφεραν να απεγκλωβίσουν τα δύο άτομα που είχαν εγκλωβιστεί κάτω από το δέντρο.
Λίγο αργότερα έφτασε στο σημείο δύναμη της Πυροσβεστικής μαζί με κλιμάκιο της 6ης ΕΜΑΚ, όμως οι τραυματίες είχαν ήδη απελευθερωθεί. Άμεσα παραλήφθηκαν από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκαν σε τοπικό νοσοκομείο.
Η κατάσταση των τραυματιών
Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για την κατάσταση της υγείας των δύο τραυματιών, ωστόσο οι έρευνες συνεχίζονται για τα ακριβή αίτια της πτώσης του δέντρου.
